וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: טל בנין נמצא על סף סיכום וצפוי להתמנות למאמן

17.1.2018 / 21:15

כמעט שבועיים לאחר פיטוריו של פליקס נעים, הקבוצה מהמגזר קרובה למנות את המאמן השלישי שלה העונה. בנין צפוי לחתום לעונה וחצי במועדון, שינסה להחזיר לשורותיו את יובל אבידור

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לקווים. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

טל בנין על סף סיכום כמאמן בני סכנין. בנין, שאימן בעבר את הפועל חיפה ומכבי נתניה ומשמש מתחית העונה הנוכחית כפרשן בערוצי הטלוויזיה, הגיע להבנות עקרוניות עם ראשי סהומעדון ומחר (חמישי) בבוקר צפויה פגישה נוספת בין הצדדים, בסופה מעריכים בסכנין שבנין יחתום לעונה וחצי כמאמן הקבוצה. בנין הוא המאמן השלישי העונה של הקבוצה מהמגזר, אחרי ז'אירו סווירסקי שעזב עוד לפני פתיחת העונה ופליקס נעים.

בסכנין לא מיהרו לאחר פיטוריו של פליקס נעים לפני כשבועיים ורצו לבחור בדקדוק את המחליף שלו, כאשר בינתיים עמד על הקווים במשחקי הקבוצה מאמן הכושר, חואן קרלוס. רק אחרי שיחות ארוכות והתייעצויות עם שחקנים הוחלט ללכת על הכיוון של בנין. עם חתימתו של בנין, הןא יעמיד רשימת חיזוק ואמיר חלאיילה הוא אחד המועמדים להצטרף. כפי שכבר פרסמנו, בסכנין רוצים לשאול את השחקן עם אופציה לרכישתו ומחכים לאישור של הפועל באר שבע. בנוסף, במועדון יבדקו את מעמדו של יובל אבידור במכבי פתח תקווה ואם יבינו שבקבוצה מאם המושבות מוכנים לשחררו, יגישו לו הצעה לשוב.

לבנין הייתה קריירה מפוארת כשחקן. הוא שיחק בין השאר במכבי ובהפועל חיפה, במכבי תל אביב ובבית"ר ירושלים, ועשה חיל גם מעבר לים - ראשית בקאן הצרפתית ולאחר מכן בברשיה מאיטליה. הוא רשם 78 הופעות בנבחרת ישראל, בה גם שימש כקפטן במשך מספר שנים. לאחר פרישתו שימש כעוזר מאמן במכבי פתח תקוה ובנבחרת ישראל, ואז קיבל לראשונה את משרת המאמן הראשי, בצד האדום של חיפה. הוא המשיך משם למכבי נתניה ולמכבי אחי נצרת, לפני שחזר לעוד קדנציה בהפועל חיפה, משם פוטר בדצמבר 2015. כעת הוא צפוי לחזור לקווים.

עוד בנושא

אמיר חלאיילה ובני סכנין דחו את דיון הבוררות. הסיבה: ניסיון להחזירו
קואנקה לא מוכן לעזוב למדינות נידחות, באר שבע לא צפויה להקפיאו
המהפך של הכדורגל הישראלי? קבוצות שיחתימו פחות זרים יזכו לבונוסים כספיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully