וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קואנקה לא מוכן לעזוב למדינות נידחות, באר שבע לא צפויה להקפיאו

17.1.2018 / 19:25

קשרה הספרדי של האלופה הבהיר שיהיה מוכן לעזוב רק לספרד או למדינות אחרות בהן יוכלו לעמוד בשכרו. בקבוצה מחפשים חיזוק ונעשו גישושים בגזרתו של החלוץ אלי אלבז שמשחק ביוון

צילום ועריכה: קובי אליהו

פרנק ולדויסו, סוכנו של איסק קואנקה, עזב את ישראל וזאת מבלי להגיע לסיכום על התרת חוזהו של הקשר. בבאר שבע מעוניינים בהתרת חוזה אך בפגישות עם הסוכן סוכם שזה יחפש קבוצה אחרת כשקואנקה עצמו הבהיר שיהיה מוכן לעזוב רק לספרד או למדינה מפותחת אחרת באירופה, ולא למדינות נידחות, אפילו אם מסוגלים לעמוד בהן בדרישות השכר שלו.

בבאר שבע לא צפויים להקפיא את קואנקה גם אם לא ימצא קבוצה וזאת לאחר שבדיקה בתקנון העלתה שהקפאה של השחקן תמנע את חזרתו לסגל בעונה הבאה, ותאפשר לו לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפץ. במקביל, האלופה עדיין תהיה מחוייבת לשכרו ולכל תנאיו הסוציאליים עד תום החוזה בעונה הבאה אלא אם ימצא קבוצה אחרת שתעמוד בשכרו, מהלך שיעביר את הכדור למגרש של השחקן ויטרפד את האלופה מכל הצדדים. עם או בלי קשר, קואנקה כבש אתמול שער יפה במשחק ראווה בשדרות.


עוד בנושא:

אמיר חלאיילה ובני סכנין דחו את דיון הבוררות. הסיבה: ניסיון להחזירו
הפועל באר שבע: "אם נמשיך לשחק ככה, מצבנו יהיה טוב מאוד"
ברק בכר: "הראינו עוצמות". ניר קלינגר: "אם היה סיכוי שב"ש תפסיד, זה היום"

אלי אלבז שחקן אפולון סמירניס. אתר רשמי אפולון סמירניס, אתר רשמי
יחזור ארצה? אלי אלבז/אתר רשמי, אתר רשמי אפולון סמירניס

בעניין אחר, בבאר שבע רוצים להתחזק, אך הפלונטר עם הספרדי עשוי להותיר אותם ללא מקום לזר. אם קואנקה אכן יעזוב, בקבוצה יבחנו שוב את האפשרות להחתים את ארנסט אסנטה הגנאי. אם קואנקה לא יעזוב בקבוצה בודקים אופציות ישראליות כשלוואלה! ספורט נודע שלאחרונה נעשו גישושים בגזרתו של חלוצה של אפולון סמירניס אלי אלבז. אלבז, שעזב ליוון בתחילת העונה, יכול לחזור לישראל אך חזרה שלו עוד העונה תביא לכך שיואב כץ הבעלים של הפועל חיפה ידרוש דמי השבחה. אם יתברר שכץ ידרוש דמי השבחה סבירים בבאר שבע ינסו לצרף את אלבז כבר בחלון ההעברות הנוכחי אך אם לא, ייתכן ויעקבו אחריו עד סוף העונה ואז יחליטו אם לנסות לצרפו בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

אמיר חלאיילה ובני סכנין דחו את דיון הבוררות. הסיבה: ניסיון להחזירו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully