וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השחקן האמריקאי שהטביע על "דונאלד טראמפ"

ג'וליאן גאמבל מקבוצת טלקום בון ניצל את תחרות ההטבעות בגרמניה כדי להעביר מסר פוליטי. וגם: קלטת הסקס (וההכחשה) של הבת של לואיס פיגו, החגיגה המוגזמת (והסוטה) של אוהדי האיגלס, והשוטר שהשפיל שחקן סטריטבול

אתר רשמי

הטבעה על "דונאלד טראמפ"

הסנטר האמריקאי של טלקום בון, ג'וליאן גמבל, ניצל את תחרות ההטבעות בסוף שבוע האולסטאר בגרמניה כדי להעביר מסר פוליטי, והטביע על כפיל של נשיא ארצות הברית.

סדיו ברהינו מסטוק הגיע לבוש בבגדי הקבוצה הרשמיים, מוכן למשחק מול יונייטד. הבעיה: המשחק רק מחר

השידור של טוטנהאם - אברטון הופסק בשל התרעה על מתקפת טילים

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם צופים בכדורגל להנאתכם, כשלפתע שורה אדומה ומדאיגה מופיעה בתחתית המסך - מתקפת טילים תוקפת את אזורכם בשעה זו. בישראל למודת המלחמות זה אולי לא נשמע חריג כל כך, אבל עבור חובבי הכדורגל בהוואי שצפו אמש במשחק בין טוטנהאם לאברטון זה היה חתיכת שוק. על המסך הופיעה ההתרעה מפני טיל בליסטי שעשוי לתקוף את האי בקרוב, ורק כעבור דקות ארוכות הוסר החשש והתושבים חזרו לשגרת חייהם לאחר שהתברר שמדובר בהתרעת שווא. החלק המעודד: ההתרעה צצה רגע לפני השריקה למחצית, כך שהצופים בבית פספסו רק חלק קטן מהמשחק.

עוד בנושא

הנפילה של השחקן שכיכב במונדיאל והגיע לגור ברחוב
העקיצה הכואבת של ג'יימי קראגר לפיל נוויל הזכירה נשכחות
ככה נשמע שחקן נבחרת ארצות הברית? הזיופים של קני סייף

היסטוריה בערב הסעודית: נשים הורשו להיכנס לאצטדיונים

ציון דרך משמעותי נרשם אמש בערב הסעודית: לראשונה בתולדות המדינה, הורשו נשים לצפות במשחק כדורגל מהאצטדיון. כ-300 נשים - חלקן חובבות כדורגל מושבעות שלא הזדמן להן עד היום לעקוב אחרי הענף מקרוב וחלקן פמיניסטיות שבאו לעורר מודעות - הגיעו לאצטדיון המלך עבדאללה בעיר ג'דה וראו את אל אהלי מביסה 0:5 את אל באטין. כללי הכניסה היו אמנם קפדניים למדי ואף הוחלט על קוד לבוש שכולל רעלה או חיג'אב, אבל לפחות את הצעד הראשון כבר נעשה. מברוק.

מה עלה בגורל המועדון שלא רצה את ג'רי מינה?

סיפור מעניין שמגיע אלינו מרומניה: בלם הרכש החדש של ברצלונה, ג'רי מינה הקולומביאני, הגיע להיבחן לפני 3 שנים בואסלוי הרומנית. על פי הבעלים לשעבר של הקבוצה, הוא לא הוחתם מכיוון שבקבוצה לא הסכימו לשלם לו משכורת של 10,000 יורו. נשמע כמו פספוס? הסיפור רק משתפר: היום ואסלוי אינה קיימה! יכול להיות שהפספוס הזה יכול היה להשאיר את המועדון בחיים...

שחקן פלמייראס ג'רי מינה. AP
הרומנים לא רצו אותו. ג'רי מינה/AP

הסרטון שהפך ויראלי: שוטר במדים עושה צחוק מכדורסלן רחוב

קלטת הסקס (וההכחשה) של הבת של לואיס פיגו

אחרי שסיים את סיבוביו בעולם כולל עצירה בישראל, נאלץ לואיס פיגו להתמודד בימים אלו עם אתגר מסוג אחר לגמרי: סרטונים אינטימיים שבו נראית לכאורה בתו בת ה-18 דניאלה הופצו ברשת, ואף הגיעו למרבה הצער למכשירו האישי. כוכב העבר נדהם לגלות את הסרטונים ודרש הסברים מבתו, שהכחישה ומיד לאחר מכן העלתה לחשבון האינסטגרם הפעיל למדי שלה (כ-13 אלף עוקבים) הודעה: "מישהי מנסה להתחזות אליי ומעמידה פנים שהיא אני. יש לי כפילה, והיא זו שמופיעה בסרטונים. רק רציתי לוודא שאף אחד לא חושב בטעות שזו באמת אני".

לואיס פיגו עם בתו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אבא מודאג בבית. לואיס פיגו עם בתו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

חגגו את ניצחון קבוצתם עם מין אוראלי ברכבת

עד כמה אוהדי פילדלפיה איגלס שמחו מהניצחון על אטלנטה שסידר להם מקום בסיבוב הבא בפלייאוף ה-NFL? מספיק כדי ששני אוהדים אמיצים ולא מנומסים במיוחד יתעלסו ויעניקו מין אוראלי זה לזו ברכבת בדרך חזרה מהאצטדיון. הנוסעים לצדם הגיבו בחיוך מבוייש, חוץ מאיש אלמוני אחד שזיהה את הפוטנציאל הוויראלי, תיעד והעלה לרשת.

ככה זה נראה

סרטון. צילום מסך
סרטון/צילום מסך

קונסולית ישראל בקנדה קרועה בין עומרי כספי לראפטורס

קונסולית ישראל בקנדה גלית ברעם הגיעה לטורונטו כדי לצפות מקרוב במשחק של הראפטורס מול גולדן סטייט, ואחרי מפגש חטוף עם עומרי כספי (שלא שיחק) העלתה את התהייה הבאה: בעד מי להיות - הווריירס עם הנציג הישראלי, או הקבוצה הביתית?

למי שפספס אתמול - ככה נראית ליגת העל בשנת 2018

דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully