וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כיכב במונדיאל והגיע לרחוב, קטן וברקוביץ' שרים ונהנים

סיפורו יוצא הדופן של שחקן נבחרת ניגריה לשעבר, כוכבי העבר של מכבי חיפה משתפים פעולה על המיקרופון וגם: הכדורגלן המבוגר בעולם לא מתכוון לעצור והריקוד של בובאן מריאנוביץ'

רויטרס

מהמונדיאל לרחוב: סיפורו של ווילסון אורומה

ב-1998, ווילסון אורומה היה אחד מהשחקנים הטובים בנבחרת ניגריה והרשים מאוד במדיה במונדיאל 1998 בצרפת. הוא הופיע 19 פעמים במדי ה"סופר איגלס" ,כבש 3 שערים ואף זכה באליפות ובגביע בצרפת. מאז שסיים את הקריירה, בשנת 2010, הרבה השתנה עבור אורומה בן ה-41, שמסתובב כיום בפרבר קטן ליד לאגוס בו הוא נוהג לשוחח עם אנשים ולאכול, מבלי שאיש מהם יודע שמדובר בשחקן העבר האגדי של נבחרתם. "אנשים לא מזהים אותו. נראה שיש לו בעיה כלשהי וחבל שאף אחד לא בא לעזרתו. כל מי שרואה אותו מבין שהוא זקוק לעזרה נפשית", סיפר אחד מאנשי האיזור. בעבר אורומה איבד כמעט את כל רכושו שהוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים בהשקעות לא נכונות בהן היה מעורב איש עסקים שמכר נפט מזויף. בניגריה מקשרים את הטראומה הקשה לצבו הנפשי הנוכחי.

מסרב לפרוש

הכירו את קאזויושי מיוארה היפני, שיחגוג 51 בחודש הבא והאריך את חוזהו עם יוקוהמה המקומית בעונה נוספת! בכך, הוא ישלים 33 עונות ככדורגלן פעיל. כבר בגיל 50 הוא הוכתר על ידי ספר השיאים של גינס לשחקן הפעיל המבוגר ביותר שמשחק בליגה שאינה חובבנית. מדהים!

הענק שרוקד: קבלו את בובאן מריאנוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully