וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ג'יימי קראגר עקץ בטוויטר את פיל נוויל

הפרשן הגיע למתחם האימונים של האקסית ליברפול כדי לראיין את ואן דייק - התמונה שהעלה משם יצרה תגובת שרשרת משעשעת. החלוץ היפני האגדי, קאזויושי מיורה, ממשיך בקריירה הנדירה בגיל 51

אתר רשמי

אאוץ': קראגר עקץ את פיל נוויל

בלם העבר, שמשמש כפרשן בתקשורת הבריטית, הגיע למתחם האימונים של האקסית ליברפול, כדי לראיין את הרכש החדש שלה - וירג'יל ואן דייק. התמונה שהעלה משם (פה למטה) יצרה תגובת שרשרת משעשעת והציתה עימות בין היריבים הוותיקים.

האח הצעיר לבית נוויל, אקס מנצ'סטר יונייטד ואברטון, הגיב לתמונה ושאל את קראגר: "אתה חי שם במתחם האימונים של ליברפול?". לצערו, התגובה הלא איחרה לבוא, והייתה חדה כסכין. "תמיד מקבלים אותי פה בזרועות פתוחות פיליפ", השיב, "שלא כמו שקורה לך במתחם של יונייטד, אחרי שאתה ומויס דפקתם שם הכול". אאוץ'.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מי עשה את זה טוב יותר - ניימאר או הכלב?

הקריירה המפוארת של קאזויושי מיורה נמשכת

קאזויושי מיורה החל את הקריירה שלו בסנטוס, אי שם ב-1986, והוא עדיין פעיל. היום יחתום החלוץ היפני שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-51 לחוזה ביוקוהמה FC, מהליגה השנייה ביפן. "אני תמיד משחק עם כל הלב ומקווה להמשיך להתפתח כשחקן", אמר. מ-1900 ועד 2000 רשם 89 הופעות ו-55 שערים במדי נבחרת יפן.

צפו במיורה מבקיע בגיל 50

פאבל פוגרבניאק נזרק מדינמו מוסקבה. הנה הסיבה

סנסציית רשת בגיל 22 חודשים

אשר וויליג נולד ב-8 במרץ 2016 ובגיל 22 חודשים הוא כבר סנסציית רשת. אביו, קורי וויליג, היה שחקן בייסבול בליגות הנמוכות בארה"ב והוא מקווה שיום יבוא ולבן תהיה קריירה מוצלחת יותר. הילד לא רק מאוהב בענף, הוא גם מגלה יכולת מפתיעה ביחס לעובדה שעדיין לא מלאו לו שנתיים. אתמול הוא כבר הופיע ב-ESPN.

אריק קיבל כלב

אשתו של אריק ליקאי הבטיחה שהיא תסכים לקנות כלב אם הוא יכבוש שלושער במהלך 2018. המגן האמריקאי של נוטינגהאם פורסט מעולם לא כבש יותר משער אחד במשחק ובסך הכל מצא את הרשת 8 פעמים בקריירה מקצוענית בת כ-10 שנים. עד שהגיעה ארסנל. לפני כמה ימים ליקאי כבש צמד ב-2:4 של פורסט על התותחנים ולמרות שלא היה מדובר בשלושער, הוא פתח בקמפיין חביב עם ההאשטג #GetEricADog (תנו לאריק כלב). לבסוף אשתו נכנעה וליקאי התחדש. לכלב אגב, הוא קרא Gunner, או בעברית "תותחן" - רמז לקבוצה שספגה ממנו פעמיים.

מבחינת ריקודים, סרינה כבר בכושר שיא

וילאש בואש נפצע ופרש מראלי דקאר

מאמן צ'לסי וטוטנהאם לשעבר נרשם לראלי הקשה, אך ביצע התנגש עם הטיויוטה שלו בדיונת חול, נפצע בגבו, פונה לבית החולים ונאלץ לפרוש. עד הפרישה, דורג המאמן הפורטוגלי במקום ה-45.

מאמן הכדורגל אנדרה וילאש בואש, ראלי דקאר. GettyImages
הופעה מכובדת עד הפרישה. וילאש בואש/GettyImages

מה תגידו על הביצוע הזה של מסי באימון ברצלונה?

החלום של דה בראונה הצעיר

"הקבוצה האהובה עלי היא ליברפול, השחקן האהוב עלי הוא מייקל אואן והלוואי ואוכל לשחק שם יום אחד". הדובר: קווין דה בראונה הצעיר.

חשבון הטוויטר של טולוז לא אהב את השיפוט מול ראן

סטף קרי מברך את דוראנט על הגעתו ל-20 אלף נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully