וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא קבוצה חדשה: טייריס רייס חתם בשנזן לאופרדס מהליגה הסינית

אקס מכבי תל אביב, שהיה מועמד לחזור לצהובים בקיץ ולבסוף נשלח לקבוצת המילואים של ברצלונה, ירוויח 150 אלף דולר לחודש בסין. הוא מחליף בקבוצה את קית' לנגפורד, ששוחרר לאחרונה

שחקן שנזן לאופרדס טייריס רייס. אתר רשמי
אתגר חדש. טייריס רייס/אתר רשמי

טייריס רייס מצא קבוצה חדשה: אקס מכבי תל אביב, שהיה מועמד לחזור לקדנציה שנייה אצל הצהובים בקיץ, חתם היום (שישי) בשורות שנזן לאופרד מהליגה הסינית, שם ירוויח 150 אלף דולר לחודש. רייס, שלא שיחק מתחילת העונה בשל התדרדרות יחסיו עם ברצלונה, ששלחה אותו להתאמן עם קבוצת המילואים, יחליף בשנזן שחקן נוסף שעבר במכבי תל אביב, קית' לנגפורד, ששוחרר מהקבוצה בימים האחרונים בשל אכזבה מיכולתו. ג'ארד סאלינג'ר, ששיחק בעבר בבוסטון ובטורונטו מה-NBA, ישתף איתו פעולה במדורגת תשיעית (מתוך 20) בליגה, עם מאזן 10:16.

רייס הגיע ליד אליהו ב-2013 מבאיירן מינכן, והוביל את הקבוצה של דיוויד בלאט דאז לזכייה מרשימה ומפתיעה ביורוליג, תוך שזכה בפרס ה-MVP של הפיינל פור. משם המשיך לכסף הגדול של רוסיה וחתם בחימקי מוסקבה, איתה זכה ביורוקאפ ופעם נוספת נבחר ל-MVP של הגמר. בעונה שעברה חתם בברצלונה, ואחרי עונה לא רעה מבחינה אישית אבל נוראית מבחינה קבוצתית, בקיץ ניסו הקטלאנים להיפטר ממנו אך גילו שאין לו קונות באירופה. כעת, מחוסר ברירה, הוא ינסה לחזור לעניינים דווקא במזרח הרחוק.

עוד בנושא

הברקס של רייס: טייריס רייס נקלע למבוי סתום בברצלונה
השכפ"ץ של ההנהלה: סיכום הניצחון של מכבי תל אביב על באמברג
רכבת הרים של איש אחד: פייר ג'קסון - גיבור, טרגי וגיבור טרגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully