וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף עזב רשמית את קרית שמונה, בית"ר ירושלים תגביר מאמצים לצרפו

הקשר, שלא הצליח להפוך לשחקן מוביל בשורות המועדון הצפוני, סיים את דרכו בקבוצה. בבית"ר ירושלים הובהר לשחקן כי אם יגיע יהיה זה בעמדת הבלם. במקביל מחזיק קריאף בהצעה ממ.ס. אשדוד

אתר רשמי

עירוני קרית שמונה והקשר אופיר קריאף הגיעו היום (חמישי) להסכמות לגבי סיום דרכו של השחקן במועדון. הנהלת קרית שמונה פרסמה היום הודעה בה הודתה לקריאף על תרומתו למועדון ואיחלה לו הצלחה בהמשך דרכו. באותה הודעה צוטט קריאף כאומר: "אוהב מאוד את האנשים כאן ומודה להם על הכל. הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה".

קריאף בן ה-26, שהחל את הקריירה בבית"ר ירושלים, הגיע לקרית שמונה ממכבי חיפה בתחילת העונה שעברה כששני הצדדים תלו תקוות גדולות בשידוך. עם זאת קריאף לא הצליח להפוך לשחקן מוביל והתקשה להביא לידי ביטוי את האיכויות שלו. כעת הוא יחפש מקום חדש להתניע את הקריירה שלו.

בית"ר ירושלים גיששה בימים האחרונים לגבי קריאף ובמועדון הירושלמי יגבירו את המאמצים לצרפו. לקריאף הובהר שאם יחזור לירושלים יהיה זה בעמדת הבלם, העמדה בה שיחק בשורות בית"ר ירושלים.

קבוצה נוספת שמעוניינת לצרף את אופיר קריאף היא מ.ס. אשדוד. הקבוצה של עמיר תורג'מן, שצריכה להתחזק בקשרים אחוריים בחלון ההעברות הנוכחי, פנתה לשחקן כדי לצרפו. זאת במקביל למגעים שמנהלת אשדוד עם קשר זר. קריאף מצידו מעוניין בשלב זה לחזור לבית"ר ירושלים או לקבוצה בכירה בליגת העל ולכן נכון לעכשיו הוא לא מקבל את הצעת אשדוד.

עוד בנושא
הדרמה מיותרת: סיכום המחזור בליגת העל
בני בן זקן: "קונטה מביא ערך מוסף לכל עמדה בה הוא משחק"
כץ: "באר שבע לא מפסידה בטרנר? תמיד יש פעם ראשונה". בן מרגי: "ננצח"

שחקן עירוני קרית שמונה אופיר קריאף. סוכנות ג'יני
מסיים תקופה לא מוצלחת בצפון. קריאף/סוכנות ג'יני

מלבד קריאף גם אחמד עאבד עשוי לעזוב את קרית שמונה אם הבעלים איזי שרצקי יסכים לשחררו. הפועל חיפה ובני סכנין מעוניינות בשחקן וכעת שרצקי יצטרך להציב תג מחיר להעברתו.

במועדון ינסו להתאושש מרצף של ארבעה הפסדי ליגה רצופים במשחק הביתי מול בית"ר ירושלים בשבת הקרובה (20:30). המאמן חיים סילבס יערוך כמה שינויים בהרכב ביניהם שניים כפויים. זאת כשאיאד אבו עביד ומילוש ראדיבוייביץ' ייכנסו להרכב על חשבון סאן מנחן ומרכוס דיניז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully