וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "קונטה מביא ערך מוסף לכל עמדה בה הוא משחק"

11.1.2018 / 9:30

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לצרפתי שהוסט לאחרונה לקישור. לקראת קרית שמונה בשבת: "דווקא בגלל התוצאות האחרונות אנחנו צריכים להיות יותר דרוכים". קלטינס צפוי להיות כשיר

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ שלה נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת (20:30). הקבוצה מהבירה תגיע אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים וארבעה בכל המסגרות. היריבה לעומת זאת, מחזיקה ברצף של ארבעה הפסדים ובבירה מצפים להמשיך את המומנטום מול החבורה המאכזבת של חיים סילבס.

אריק סאבו שאתמול ספג עונש הרחקה משלושה משחקים (ריצה כבר אחד מהם), לא יכלל בסגל, אבל בבית"ר ירושלים בכל מקרה לא בונים עליו להמשך העונה ומקווים שהוא ימצא קבוצה חדשה. אנטואן קונטה ימשיך לשחק בקישור ודויד בויסן עשוי לפתוח לראשונה. ז'אורז'יניו סובל מכאבים מתחת לברך, אבל כנראה יכלל בסגל. גם דוד קלטינס אמור להיות בסגל.

שחקן בית"ר ירושלים דויד בויסן. ברני ארדוב
עשוי לפתוח בשבת. בויסן/ברני ארדוב

בני בן זקן

על עירוני קרית שמונה: "זה משחק חוץ מאוד קשה. דווקא בגלל התוצאות האחרונות אנחנו צריכים להיות יותר דרוכים וצנועים. קרית שמונה זו העיר שלי, שיחקתי במועדון המון שנים, אני מאוד אוהב את האנשים שם".

על מאבק האליפות: "בעונה כזו כמעט כל משחק הוא משחק מפתח. המטרות הן להיות הכי טובים שאנחנו יכולים להיות, כל הנושא של הטבלה לא רלוונטי כרגע".

על אנטואן קונטה שמצטיין בעמדת הקשר האחורי: "קונטה הוא שחקן מאוד מגוון. הוא מהיר, חזק, לכל עמדה שבה הוא משחק הוא מביא ערך מוסף. מאוד חשוב שיש לנו שחקן מהסוג הזה, זה מוסיף עוד מימד לקבוצה".

על היכולת: "לפעמים צריך לדעת לקחת נקודות גם במשחקים פחות טובים. ראיתי את הקהל אחרי הניצחון על הפועל חיפה, הוא היה מרוצה, השחקנים חגגו איתו. הקהל מזהה שהשחקנים משקיעים ונותנים המון לב ונשמה. הכיוון חיובי והקבוצה גם תלך ותשחק טוב יותר".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: אריק סאבו הורחק משני משחקים בשל התקרית בגביע

לכתבה המלאה

הקרדיט לג'ורדי, הלייזרים של בב"ז, הטריקים של רפואה - האזינו ל-"הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully