וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: נדאל יפתח נגד ויקטור בורוגוס, סלע נגד ריאן האריסון

הגרלת הסיבוב הראשון: המדורג מס' 1 יפתח נגד הדומיניקני המדורג 81. הישראלי (78) יתמודד מול האמריקאי (44). דג'וקוביץ' על מסלול התנגשות עם זברב. אצל הנשים: האלפ - איאבה (193)

רוג'ר פדרר בהגרלת אליפות אוסטרליה 2018. AP
הגראנד סלאם הראשון של השנה יוצא לדרך. פדרר בהגרלה/AP

אליפות אוסטרליה הפתוחה 2018 תצא לדרך ב-15 בינואר ותסתיים כשבועיים לאחר מכן, ב-28 בינואר. היום נערכה הגרלת המשחקים. דבר אחד כבר ידוע מעבר לכל ספק: אצל הנשים תוכתר אלופה חדשה אחרי שסרינה וויליאמס הודיעה שלא תשתתף. אצל הגברים רוג'ר פדרר ינסה להגן על התואר בו זכה בשנה שעברה בפעם החמישית. קיי נישיקורי ואנדי מארי ייעדרו בגלל פציעות.

דודי סלע שמדורג במקום ה-78 בעולם, ישחק בסיבוב הראשון נגד ריאן האריסון האמריקאי, שמדורג במקום ה-44. סלע הגיע בעבר שלוש פעמים לסיבוב השלישי והוא ינסה לנצח במפגש הראשון שלו עם האריסון. אם הוא יצליח, הוא יפגוש בסיבוב השני את המנצח בין מיכאיל יוז'ני לפאבלו קוובאס.

רפאל נדאל שמדורג ראשון בטורניר ובעולם, יפתח את דרכו נגד ויקטור אסטרייה בורגוס. הדומיניקני בן ה-37 מדורג במקום ה-81 בעולם ולא אמור להערים קשיים על נדאל.

רוג'ר פדרר ישחק בסיבוב הראשון נגד אליאז' בדנה (51 בעולם), שחזר לייצג את את סלובניה אחרי שלוש שנים בהן ייצג את בריטניה.

נובאק דג'וקוביץ' שחוזר לפעילות אחרי תקופה ארוכה, ישחק נגד דונלד יאנג האמריקאי בסיבוב הראשון. נולה שמדורג במקום ה-14 בטורניר, נמצא במסלול התנגשות עם סשה זברב (4 בטורניר) והם עשויים להיפגש בסיבוב הרביעי.

עוד בנושא
סרינה וויליאמס לא תשתתף באוסטרליה: "עוד לא מוכנה לקאמבק"
גם אנדרי מארי יחמיץ את אליפות אוסטרליה, ינותח ויחזור רק לווימבלדון
דודי סלע הפסיד למדורג 395 בעולם בסיבוב הראשון בצ'לנג'ר קנברה

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
הראשונה אצל הנשים. סימונה האלפ/GettyImages

סימונה האלפ שמדורגת ראשונה אצל הנשים, תפתח את הופעותיה מול דסטני איאבה שמדורגת במקום ה-193 בעולם. האוסטרלית בת ה-17 קיבלה כרטיס חופשי להגרלה הראשית ואם היא תנצח את הרומניה זו תהיה סנסציה.

קרולין ווזניאקי שמדורגת שנייה בעולם ובטורניר, חולמת על זכייה ראשונה בטורניר גרנד סלאם. בשביל שזה יקרה, היא תצטרך להתחיל עם ניצחון על מיכאלה בוזארנסקו הרומניה (57 בעולם). מריה שראפובה המדורגת 47 תתמודד מול טטיאנה מריה מגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully