וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס לא תשתתף באליפות אוסטרליה: "עוד לא מוכנה לקאמבק"

למרות שכבר חזרה למגרשים אחרי שנה בחוץ, האמריקאית שילדה לפני ארבעה חודשים תוותר על ההזדמנות להגן על תוארה: "אני זקוקה לעוד זמן, לא רוצה להתחרות מבלי שאוכל לתת את כולי"

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
עוד לא מוכנה לטורניר גדול. סרינה/רויטרס

סרינה וויליאמס הודיעה: איעדר מאליפות אוסטרליה, שתיפתח ב-15 בינואר. אלופת השנה שעברה פרסמה הודעה קצרה בה היא מסבירה כי כושרה הפיזי עדיין אינו במצב אופטימלי, ארבעה חודשים אחרי שילדה לראשונה, ועל כן היא נאלצת לוותר על ההזדמנות להגן על תוארה.

"אני אמנם קרובה מאוד לחזור לכושר הרצוי, אבל אני עדיין לא במקום שאני רוצה להיות בו", כתבה. "המאמן שלי וחבריי תמיד אומרים לי שאני צריכה להשתתף בטורנירים אך ורק אם אני כשירה במאת האחוזים. במקרה הזה אני כשירה - אבל אני לא רוצה להתחרות בחצי מהיכולת שלי. אני זקוקה לעוד זמן. זיכרון הזכייה באליפות בעונה שעברה תמיד יישאר איתי ועם בתי, ואני מצפה לפעם הבאה שאשתתף בה".

כזכור, וויליאמס גרפה את התואר בעונה שעברה כשהיה בשבוע השמיני להריונה. בחודש ספטמבר האחרון ילדה את בתה הבכורה ומאז כבר הספיקה לחזור למשחק אחד (אחרי שנה בחוץ) במשחק ראווה באבו דאבי בשבוע שעבר, בו הפסידה לילנה אוסטפנקו. כנראה שההפסד שכנע אותה כי היא זקוקה לזמן התאוששות נוסף, ועל כן היא החליטה לוותר על השתתפות באליפות אוסטרליה לראשונה מאז 2011.

מדובר במכה נוספת עבור מארגני הטורניר, מכיוון שגם אצל הגברים מתוכננים לא מעט חיסורים משמעותיים. אנדי מארי כבר הודיע שיחמיץ את הטורניר בשל פציעה, וגם השתתפותם של רפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ' וסטן ואוורינקה מוטלת בספק מאותן סיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully