וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי עבר ניתוח בירך, צפוי לחזור לשחק בווימבלדון

הבריטי בן ה-30 שקיבל החלטה לעבור ניתוח ויתחיל כעת בתהליך החלמה ושיקום אמר: "עוד לא סיימתי לשחק, אני אתחרה ברמות הכי גבוהות. אני רוצה להרגיש מוכן ורק אז לחזור"

טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
אופטימי בנוגע לעתיד. אנדי מארי/רויטרס

אנדי מארי סיפר היום (שני) לכלי התקשורת השונים שהוא עבר ניתוח בירך במלבורן, אוסטרליה, ושהוא מקווה לחזור לעניינים בזמן לטורניר ווימבלדון בקיץ. כזכור, הבריטי בן ה-30 לא שיחק באופן מקצועי מאז טורניר ווימבלדון האחרון ובשל פציעתו נאלץ גם לפרוש מאליפות אוסטרליה הקרבה ובאה. הוא קיבל החלטה לעבור ניתוח במטרה לחזור לרמה בה הציג בעבר.

"עוד לא סיימתי לשחק טניס. אני הולך להתחרות ברמות הכי גבוהות פעם נוספת", אמר מארי, לשעבר המחבט מספר 1 בעולם, שהוסיף: "אני אופטימי בנוגע לעתיד. המנתח סיפר שהניתוח היה מאוד מוצלח". מארי זכה ב-3 תארי גרנד סלאם והוא מקווה לחזור להתאמן בעוד בערך שמונה שבועות ולחזור להתחרות באופן מקצועי בטורניר הקיץ בווימבלדון.

"אני לא רוצה לחזור מהר מדי. חשוב לי לחזור ולהיות טוב כפי שהייתי בעבר, זאת התכנית. אני רוצה להרגיש שאני מוכן ורק אז לחזור", סיכם מארי את דבריו. הוא נותח על ידי דוקטור ג'ון אודונל במלבורן וכעת יתחיל בהליך ההחלמה והשיקום.

עוד בנושא:

בשל הפציעה בירך: אנדי מארי לא יוכל לקחת חלק באליפות אוסטרליה
אנדי מארי פרש מטורניר בריסביין, בספק גדול לאליפות אוסטרליה
אנדי מארי יחזור להתחרות השבוע: "הירך זה הדבר היחיד שמדאיג אותי"

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully