וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי פרש מטורניר בריסביין, בספק גדול לאליפות אוסטרליה

הסקוטי שהידרדר עד למקום ה-16 בעולם סובל מכאבים בירכו ולא בטוח שיהיה כשיר לגראנד סלאם שייפתח בעוד כשבועיים. מארי: "לצערי אני לא מרגיש שאני יכול להתחרות ברמה גבוהה עדיין"

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
רחוק משיאו. אנדי מארי/GettyImages

בעוד כשבועיים (ב-16.1) בדיוק תצא לדרך אליפות אוסטרליה הפתוחה - טורניר הגראנד סלאם הראשון של 2018. אולם, ייתכן שאנדי מארי הטניסאי הסקוטי המעוטר לא יוכל להשתתף בה. מארי פרש מטורניר בריסביין בעקבות העובדה שהוא סובל מכאבים בירכו והוא בספק גדול לטורניר הזה.

מארי, שהידרדר עד למקום ה-16 בעולם בשל פציעה מתמשכת, קיווה לחזור לפעילות ולרשום את משחקו הראשון ביום חמישי בטורניר מול ריאן האריסון. אולם, הטניסאי בן ה-30 לא הצליח להתגבר על הכאבים ולא ייטול חלק בטורניר שהיה אמור להוות עבורו את ההכנה לאוסטרליה. מארי ייכנס למירוץ נגד השעון כדי להיות כשיר לטורניר שייפתח ב-16 לחודש, כאשר גם רפאל נדאל (גב) ונובאק דג'וקוביץ' (מרפק) עדיין בספק לטורניר.

"אני מאוד מאוכזב מהפרישה שלי מהטורניר. הגעתי לכאן בכוונה לפתוח את השנה בצורה חזקה, אבל לצערי אני לא נמצא במקום שבו אני יכול להתחרות ברמה הגבוהה", אמר מארי והוסיף, "יש לי זיכרונות נהדרים מבריסביין והקהל בקווינסלנד ואני מצפה לחזור לפה בעתיד הקרוב".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully