וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי יחזור להתחרות השבוע: "הירך זה הדבר היחיד שמדאיג אותי"

הבריטי, שהידרדר עד למקום ה-16 בעולם, יתחרה בבריסביין אחרי חצי שנה מחוץ למגרשים: "התגעגעתי למשחק כשהייתי בחוץ. זה לא טוב שכל כך הרבה שחקנים בכירים פצועים, צריך לבדוק מה עושים"

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
מארי בבריסביין/GettyImages

אנדי מארי לא שיחק מאז רבע גמר ווימבלדון, אז הפסיד לסם קוורי במשחק בו סבל מפציעה בירך. בשל העובדה שנעדר במשך חצי שנה, הדירוג של הבריטי הבכיר הידרדר עד למקום ה-16 בעולם. השבוע הוא חוזר להתחרות בסבב כשישחק בטורניר בריסביין מסבב ה-ATP 250. עוד לפני כן, מארי הפסיד במשחק ראווה של מערכה אחת לרוברטו באוטיסטה אגוט באבו דאבי. מארי יפתח את טורניר בריסביין בסיבוב השני, שם הוא מחכה למנצח בין ריאן הריסון לליאו מאייר. לא רק מארי סבל מפציעה לאחרונה, אלא גם רפאל נדאל, שייעדר מבריסביין בשל פציעה בברך ונובאק דג'וקוביץ' שפרש מטורניר קטאר בגלל כאבים חוזרים במרפקו.

"כרגע הירך זה הדבר היחיד שמהווה איזושהי דאגה עבורי", אמר מארי לקראת חזרתו, "שאר הגוף שלי מרגיש בסדר גמור. אני רק רוצה לחזור ליהנות מהטניס שוב. התגעגעתי לטניס בששת החודשים האחרונים". מארי דיבר על כך שהוא צפוי לקחת הפסקות תכופות יותר מהטניס ככל שהוא יתבגר: "ברור, אחרי שאתה מפספס תקופה, אתה מבין כמה בר מזל אתה שיש ביכולתך להתעסק בעבודה הזו. להעניק לעצמך מנוחות, בעיקר כשאתה מתבגר מעט זה דבר חשוב מאוד ומשהו שאני בטוח אנסה לעשות בעתיד. בשביל הטניס זה לא טוב כשכל כך הרבה שחקנים בכירים פצועים. אני בהחלט חושב שזה משהו שצריך לבחון ולהבין למה זה קורה".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully