וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מסכמת חצי עונה: "עומרי כספי ההפתעה הכי גדולה"

נקודת האמצע של העונה הרגילה הגיעה, ובתקשורת המקומית ציינו את הישראלי לטובה: "קר יכול לשלוף אותו בכל רגע נתון ולקבל תוצרת". וגם: המספרים הבולטים אחרי 41 משחקיו הראשונים בווריירס

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

גולדן סטייט הגיעה לנקודת האמצע של העונה הסדירה, ובתקשורת המקומית כבר עורכים סיכומי ביניים. הווריירס עומדים על מאזן 8:33, בקצב של 66 ניצחונות בעונה - הכי מעט בעידן סטיב קר - אבל עדיין נראים כפייבוריטים מובהקים לזכות באליפות נוספת. כך או כך, גם שחקן הספסל הישראלי זוכה לאזכורים של כבוד בסיכומי האמצע.

ב"סן פרנסיסקו כרוניקל" פרסמו את בחירות חצי העונה וציינו את כספי תחת הקטגוריה של הפתעת העונה. "ביולי, כספי חתם על חוזה מינימום בעיקר כדי לשקם את קריירת ה-NBA. ינואר הגיע, ועכשיו הוא אחת המציאות הגדולות של העונה בליגה", נכתב שם. "כספי הוא אתלט בינוני בסטנדרטים של ה-NBA, אבל הוא מתאים בצורה מושלמת להתקפה של סטיב קר שמבוססת על תנועה ללא כדור. יותר מ-85 אחוזים מהזריקות שלו מגיעות מקרבת הסל, וברבע מהן הוא מחזיק את הכדור פחות משתי שניות. ב-58 אחוזים מהזריקות שלו, כספי כלל לא כדרר. ובכל זאת, הוא מדייק ב-61 אחוזים מהשדה, שמהווה שיפור משמעותי של שיא הקריירה שלו. בארבעת המשחקים שדריימונד גרין לא שיחק, כספי קלע בממוצע 13.5 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים ב-26.8. קר יכול לשלוף אותו בכל רגע נתון, והוא ייתן תוצרת".

עוד בנושא

מיאמי ניצחה את טורונטו במשחק דרמטי ועצבני, עוד הפסד לת'אנדר
לברון: "אני לא שם על הפלוס מינוס". קווין לאב: "הפסד מגעיל"
צעירים לנצח: מאנו ג'ינובילי וג'יי ג'יי בראה בדירוג הבינלאומיים

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
מחליף ראוי לדריימונד גרין? עומרי כספי/AP

התפוקה של כספי פר דקה אכן טובה מתמיד: בנרמול של 36 דקות פר משחק הוא קולע 15.4 נקודות למשחק, שביעי הכי גבוה בווריירס אחרי סטף קרי, קווין דוראנט, קליי תומפסון, דייויד ווסט, ג'בייל מגי וניק יאנג. תרמתו העיקרית היא בריבאונדים: פר 36 דקות הוא מוריד 9.8 כאלה, הנתון הרביעי הכי טוב בקבוצה אחרי הסנטרים דמיאן ג'ונס, זאזה פאצ'וליה וג'ורדן בל. אפילו בחסימות רושם כספי את המספרים הטובים בקריירה, עם 1.2 חסימות פר 36 דקות.

בדקות שלו על המגרש גולדן סטייט קולעת 123 נקודות פר 100 פוזשנים, הנתון השלישי בטיבו בקבוצה אחרי סטף קרי וג'ורדן בל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
קלע בחסד. דוראנט/רויטרס

עוד בגולדן סטייט: קווין דוראנט עומד בפני ציון דרך מרשים בקריירה. אם ישחק מחר מול לוס אנג'לס קליפרס (נכון לעכשיו הוא מוגדר בספק), הוא עשוי להפוך לשחקן השני הכי צעיר בתולדות ה-NBA שמגיע ל-20 אלף נקודות בקריירה. לברון ג'יימס קבע את השיא לפניו, אבל לדוראנט חסרות 25 נקודות כדי להפוך לבא אחריו ולהיכנס לרשימה אקסקלוסיבית של ארבעה שחקני עבר שעשו זאת לפני גיל 30: ג'יימס, קובי בריאנט, ווילט צ'מברליין ומייקל ג'ורדן.

דוראנט יגיע למספר הרצוי במוקדם או במאוחר, אבל הוא כבר מתרגש. "להיות בחברתם של שחקני על כאלה זה מדהים, אף פעם לא חשבתי שאוזכר איתם באותה נשימה", אמר ל-ESPN. "העניין הוא שאף פעם לא הקדשתי תשומת לב מיוחדת לנקודות שלי. זה בא מעצמו, ולעשות את זה לפני גיל 30 מרגיש מאוד מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully