וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אני לא שם על הפלוס מינוס". קווין לאב: "הפסד מגעיל"

כוכב קליבלנד רשם מדד פלוס מינוס של 39- (הכי גרוע בקריירה) בתבוסה במינסוטה ולא אהב שנשאל על כך: "לא אכפת לי מפלוס מינוס מחורבן". לאב ביקר: "יש דברים שצריכים לעשות טוב יותר"

לברון ג'יימס קווין לאב קליבלנד. רויטרס
דיכאון על הספסל. לברון וקווין לאב/רויטרס

משחקי ה-NBA שנערכו הלילה (בין שני לשלישי) סיפקו ניצחונות די צפויים של גולדן סטייט, יוסטון וטורונטו החזקות, אך ה-המפלה של הלילה הייתה שייכת לקליבלנד שנחלה את ההפסד הכי חד צדדי שלה העונה, 127:99 מול מינסוטה והמשיכה את העונה המאכזבת שלה. זאת למרות שאייזאה תומאס חזר לאחרונה לפרקט אחרי פציעה ממושכת.

עוד בנושא:

מינסוטה השפילה את קליבלנד, ניצחונות חוץ ליוסטון וטורונטו
גולדן סטייט ניצחה 114:124 את דנבר, 4 נקודות לעומרי כספי

לברון ג'יימס קליבלנד. רויטרס
הלך לאיבוד הלילה. לברון נאבק באנתוני טאונס/רויטרס

לברון ג'יימס קלע 10 נקודות בלבד, הכי מעט שלו מאז 2007, וחמור מכך סיים את המשחק עם מדד פלוס מינוס של מינוס 39, הכי גרוע שלו בקריירה המפוארת. לברון מאוד לא אהב ששאלו אותו על כך ותקף: "לא אכפת לי משום מפלוס מינוס מחורבן, ניצחתי משחק והיה לי פלוס מינוס רע לפני כן, אז מה זה משנה? אני לא שם על המדד הזה".

לקליבלנד יש כעת שבעה הפסדים בהפרשים דו ספרתיים העונה מתוך 14 הפסדים ורק שבעה ניצחונות בהפרש דו ספרתי מתוך 26 ניצחונות. טיירו לו מאמן הקבוצה ניסה לרכך את המפלה כשאמר: "זה קורה, זה קורה שלוש או ארבע פעמים בעונה להרבה קבוצות. בדרך כלל אנחנו לא קבוצה שמפסידה בצורה כזו".

מי שלא ניסה לרכך את ההשפלה הוא קווין לאב שאמר: "אני לא יודע מה קרה לנו. זה היה מגעיל. היו לנו זריקות ממש טובות בתחילת המשחק אבל הן לא נכנסו. קל להגיד שזה היה אחד מאותם ימים, אבל בהרבה מקרים יש דברים שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר טוב".

קליבלנד פיגרה במשחק הזה בלא פחות מ-41 נקודות ברבע השלישי, כשמינסוטה הסתערה עליה עם פתיחה של 4:20. כדי להמחיש עד כמה הקאבס היו גרועים, הם קלעו רק ב-34.8 אחוז מהשדה לעומת 59.1 של מינסוטה, שפשוט פירקה בקלות את הקבוצה שמתיימרת לקרוא תיגר על גולדן סטייט בקרב על התואר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לוואר בול. GettyImages
ה"קארדשיאנס" של ה-NBA? לוואר בול/GettyImages

בעוד שקליבלנד מתקשה, בגולדן סטייט העסקים כרגיל והלילה האלופה טיילה לניצחון חמישי רצוף, הפעם על חשבונה של דנבר. זאת למרות שקווין דוראנט עדיין לא חזר מהפציעה שלו. עוד לפני המשחק, סטיב קר התייחס לביקורת שהשמיע לוואר בול נגד לוק וולטון, מאמנו של לונזו בול בלייקרס.

"דיברתי עם העיתונאים השנה ושאלתי למה הם מתייחסים לבנאדם הזה והם אמרו שהבוסים שלהם מכריחים אותם כי הוא מביא רייטינג. לוואר צוחק על כולנו, באיזה שהוא אופן הוא הפך להיות "הקארדשיאנס" של ה-NBA. זה מוכר, זו פוליטיקה אמיתית, זה נמצא בבידור ועכשיו חדר לספורט. זה לא משנה מה הנושא בכלל, זו תופעה חברתית יותר מכל דבר אחר. אלו לא חדשות, זה לא קשור למשחק, אלו שטויות מוחלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully