וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "שום דבר לא משפיע עלי, בניתי לעצמי חומות הגנה"

מאמן ריאל מדריד התראיין ל"פראנס פוטבול" שבחר בו למאמן השנה: "אני יודע שלא אשאר פה 10 שנים. בניגוד למאמנים אחרים, אני מגיע הביתה ועושה 'קאט'. העבר שלי כשחקן לא מגן עלי"

רויטרס

זינדין זידאן התראיין אתמול (שני) למגזין "פראנס פוטבול" שבחר בו למאמן השנה ב-2017. שחקן העבר הצרפתי הצעיד את ריאל מדריד לזכיות בליגה הספרדית, ליגת האלופות, הסופר קאפ האירופי, הסופר קופה הספרדי ולבסוף לאליפות העולם לקבוצות. חמישה תארים ב-2017, אבל כעת הבלאנקוס והמאמן חווים קשיים ומרוחקים מאוד ממאבק האליפות.

"אני כבר לא שחקן בריאל מדריד, זינדין זידאן ההוא כבר לא קיים", אמר הצרפתי, "עכשיו אני צריך לעצב את עצמי דרך קריירת האימון שלי. אני לא מוגן על ידי מה שעשיתי כשחקן. אני יודע שיום יבוא ואסיים את תפקידי כמאמן ריאל מדריד. אני אומר לעצמי שאם נותרו לי פה 10 ימים, אנמי צריך לנצל אותם עד תום. ואם נותרה לי חצי שנה בתפקיד, אני צריך לנצל אותה עד תום, וכן הלאה. אני יודע שלא אשאר פה 10 שנים".

זידאן המשיך: "הלחץ לא משפיע עלי, בניתי סביב עצמי חומות הגנה. שום דבר לא משפיע עלי. יש לי הרבה אחריות כמאמן ריאל מדריד, אבל כשאני מגיע הביתה, אני שם את הכול בצד. אני יודע שרוב המאמנים לא מצליחים לשכוח מהעבודה גם כשהם בבית, אבל לי יש את היכולת הזו. אני מגיע ועושה 'קאט', מבלה עם אשתי והילדים, הולך להצגה או מסעדה".

המאמן הוסיף: "אני רוצה להוכיח שאני מאמן טוב גם בתקופות פחות טובות. קשיים לא מפחידים אותי, אני מוכן אליהם. יכול להיות שאנשים חושבים שהכול בא לי בקלות, שאני פועל מאינסטינקטים בלבד, אבל זו טעות. אני עובד קשה מאוד, בדיוק כמו כשהייתי כדורגלן".

עוד בנושא:

קוטיניו נפרד מליברפול: "מקווה שיבינו שרציתי לחוות משהו חדש"
כריסטיאנו רונאלדו רוצה לעבור לצ'לסי

זינדין זידאן, ריאל מדריד. רויטרס
"עובד קשה, כפי שעשיתי ככדורגלן". זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully