וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון תומאס בראיון בארצות הברית: "זו העונה הטובה בקריירה שלי"

הפורוורד הפצוע של מכבי תל אביב נהנה עושה חיים בקבוצתו החדשה: "המאמן והחברים לקבוצה סומכים עליי, העיר נהדרת, וזה דבר גדול. NBA? אשמח לעשות קריירה באירופה כמו פיט מיקאל"

שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס. ברני ארדוב
התאקלם במהירות. דשון תומאס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב מחכה באופן נואש למדי לשובו של דשון תומאס הפצוע, ונראה שגם הוא כבר לא יכול לחכות לקאמבק. "לאחרונה ספגתי פציעה לא נעימה, ואני כבר נחוש לחזור למגרשים כדי לעזור לקבוצה לחזור למסלול", אמר הפורוורד (26, 2.01) בראיון נרחב שהעניק לאתר האמריקאי Hoopshype. במהלך הראיון הביע תומאס התלהבות מהשתלבותו בקבוצתו החדשה, בה הוא מעמיד ממוצעי קריירה ביורוליג בנקודות (12) וריבאונדים (3.8).

"אני מרגיש שזו העונה הטובה בקריירה שלי, למרות שהיא עדיין בעיצומה", אמר. "בעונה הראשונה שלי באירופה ניסיתי לעשות לעצמי שם. בברצלונה שינו לי את העמדה לסמול פורוורד והייתה לי עונה סולידית. אחר כך בטורקיה הייתה חוויה שונה לחלוטין, ואחריה הרגשתי שאני עדיין צריך לשים את השם שלי על המפה של הכדורסל האירופי, ועדיין יכול להגדיל את הערך שלי. במכבי תל אביב אני מרגיש מצוין, וזה בעיקר משום שהקבוצה באמת מאמינה בי. כשאמריקאי מגיע לשחק באירופה הוא צריך הרבה ביטחון מהסביבה, ובמכבי יש לי מאמנים וחברים לקבוצה שסומכים עליי. זה דבר גדול בשבילי".

עוד בנושא

ללא דשון תומאס ונוריס קול: מכבי תל אביב הפסידה 93:81 לריאל מדריד
נבן ספאחיה להנהלת מכבי תל אביב: צריך להתחזק בשחקן נוסף
עוד ביורוליג: פציעה מפחידה לננאלי בניצחון פנר, הכוכב עצרה את ז'לגיריס

על החיים בתל אביב: "כולם מדברים אנגלית וקל להסתדר, מזג האוויר נחמד. זו עיר פשוט נהדרת בשביל אמריקאים. בארצות אחרות ששיחקתי בהן זה לא היה ככה, כי הרבה אנשים לא דיברו אנגלית ומבחינתי זה היה הלם תרבותי. כאן אני מרגיש כאילו אני בניו יורק או במיאמי".

על ההשוואות התכופות בינו לבין פיט מיקאל: "ראיתי סרטונים עם מהלכים שלי, ואני חושב שזו השוואה טובה. בנוסף, הייתה לו קריירה מצוינת באירופה ואני מקווה מאוד שאוכל לעשות אותו דבר".

על שאיפות ה-NBA שלו: "לשחק ב-NBA זה חלום של כל ילד, אבל נכון לעכשיו אני חושב שאני מתאים לכדורסל האירופי. יש כאלה שמנסים להגיע ל-NBA דרך ליגת הפיתוח או שסתם מחכים בארצות הברית להזדמנויות שיגיעו, אבל אני רוצה שהשם שלי ידבר בעד עצמו. כשיגיע הקיץ, נחכה ונראה אם האופציות שיהיו לי ב-NBA יהיו הגיוניות. נכון לעכשיו אני משחק טוב באירופה, אני אוהב את הצ'אנסים שלי פה ומקווה לקחת אותם בשתי ידיים".

על לוקה דונצ'יץ', מולו שיחק מספר פעמים בשנים האחרונות: "יש לו המון פוטנציאל, אבל אני לא רואה אותו הופך לרכז ב-NBA. הוא יותר שוטינג גארד לרמות האלו מבחינתי, בגלל שהוא גדול ממדים וב-NBA רוב הרכזים קטנים ומהירים. יש לו סיכוי טוב להיות שחקן NBA סולידי, בלי קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully