וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פציעה מפחידה לננאלי בניצחון פנרבחצ'ה, הכוכב עצרה את ז'לגיריס

האמריקאי נפל על צווארו ב-74:79 של אלופת אירופה על באסקוניה ופונה לביה"ח. רצף חמשת הניצחונות של שאראס נעצר עם 77:65 בסרביה. אולימפיאקוס ניצחה את מילאנו בבכורה של קוזמינסקאס

שחקני פנרבחצ'ה ג'ייסון תומפסון, יאן וסלי. GettyImages
מתאוששים. וסלי ותומפסון/GettyImages

המחזור ה-16 והראשון של הסיבוב השני ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם חמישה משחקים. במשחק הראשן ניצחה פנרבחצ'ה 74:79 את באסקוניה. הכוכב האדום בלגרד ניצחה את ז'לגיריס קובנה 65:77, אולימפיאקוס ניצחה 80:87 את מילאנו ובאמברג נכנעה בביתה לחימקי מוסקבה 74:70.

ג'יימס ננאלי פנרבחצ'ה. GettyImages
מדאיג. נאנלי/GettyImages

פנרבחצ'ה - באסקוניה 74:79

הטורקים הגיעו למשחק עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיהם האחרונים במפעל, אך הצליחו להתגבר על רגע מפחיד ולהתאושש. הרגע המדובר הזה הגיע לקראת סיום הרבע השלישי, כשג'יימס נאנלי עלה להטבעה, נחת לא טוב על הפרקט וירד ממנו על אלונקה. האמריקאי פונה, בהכרה מלאה, לבית החולים. חבריו, שהיו צמודים לבאסקים עד אותו רגע, לחצו על הדוושה וברחו ל-63:73. יאניס טימנה צימק ל-75:73 בלבד, אך בראד וונאמייקר דאג לסגור עניין. מרקו גודוריץ' בלט עם 18 נקודות, וונאמייקר הוסיף 16. טוקו שנגיילה הוליך את האורחת עם 15.

הכוכב האדום בלגרד - ז'לגיריס קובנה 65:77

ניצחון מרשים מאוד לכוכב האדום שאירחה הערב את הקבוצה הלוהטת ביורוליג שהגיעה לסרביה עם רצף של חמישה ניצחונות, אך חזרה לקרקע באולם הביתי והמשולהב של הסרבים. טיילור רוצ'סטי היה ה-איש של הכוכב עם 16 נקודות, 10 אסיסטים וארבע שלשות. דז'אן דבידובאץ' הוסיף 13 לסרבים שהתפוצצו עם 20:29 ברבע הרביעי. קווין פאנגוס להט אצל שאראס עם 19, יאנקונאס הוסיף 10 למפסידים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קוסטס פפאניקולאו אולימפיאקוס. GettyImages
טיול מול מילאנו. פפאניקולאו/GettyImages

אולימפיאקוס - מילאנו 80:87

היוונים המשיכו את פתיחת העונה הנהדרת שלהם והשתוו לצסק"א מוסקבה שהפסידה אתמול עם המאזן הטוב ביורוליג 4:12. מינדאוגס קוזמינסקאס, שהגיע מניו יורק ניקס למילאנו השבוע, ערך הופעת בכורה אצל פיאניג'יאני וקלע 12 נקודות, אבל היוונים היו טובים בהרבה והובילו בהפרש ממוצע של 20 נקודות, לפני ירידת המתח ברבע הרביעי. קוסטס פפאניקולאו וגיורגיס בורגיס הובילו את המנצחים עם 15 כל אחד, ספאנוליס הנהדר תרם 14 ו-7 אסיסטים. אנדרו גאודלוק מיודענו הוביל את האיטלקים עם 20, קרטיס ג'רלס אקס ירושלים הוסיף 15.

באמברג - חימקי מוסקבה 74:70

הגרמנים איבדו את מרבית הכוכבים שלהם לכסף הגדול בקיץ האחרון והיו לכך השלכות ברורות. באמברג עומדת על מאזן 10:6 אחרי עוד הפסד במשחק צמוד מול הרוסים, שנהנו מעוד הצגה משוגעת של אלכסיי שבד שסיפק שורה סטטיסטית של 28 נקודות (5 מ-12 מהשלוש) ו-6 אסיסטים. מלקולם תומאס הוסיף 16 למנצחים בעוד שאצל הגרמנים דורל רייט היה די בודד במערכה עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully