וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 93:81 לריאל מדריד

הצהובים רשמו הפסד רביעי בחמשת משחקי היורוליג האחרונים שלהם, לאחר שהובילו ב-11 הפרש ברבע הראשון אך התרסקו ברבע השלישי. ג'קסון (29 נק') ופראחוסקי (16) בלטו אצל ספאחיה

שחקן מכבי תל אביב ארט פראחוסקי. GettyImages
מנקודות האור. פראחוסקי/GettyImages

מכבי תל אביב רשמה הערב (שישי) הפסד רביעי בחמשת משחקי היורוליג האחרונים שלה, כשנכנעה 93:81 לריאל במדריד והיא עומדת כעת על מאזן של 8:8. כעת יעברו הצהובים להתרכז בתקופה העמוסה המצפה להם בשבועיים הקרובים, הכוללת שישה משחקים - הראשון שבהם ביום שני, מול הפועל אילת.

האורחת פתחה בסערה, הפציצה מחוץ לקשת וברחה ליתרון בן 11 נקודות כבר ברבע הראשון, אך הבלאנקוס הגיבו עם ריצת 0:12. פייר ג'קסון וארט פראחוסקי החזיקו את הקבוצה של נבן ספאחיה בתמונה עד הרבע השלישי, אז טסו הלבנים לריצה נוספת, הפעם 0:15, ברחו ליתרון דו-ספרתי ולא הביטו לאחור.

ללא נוריס קול ודשון תומאס הפצועים היה ברור כי המשימה של ספאחיה ושחקניו תהיה קשה ואכן, על אף דקות טובות, הבדלי הכישרון עשו את שלהם - על אף ערב מאופק של הכוכב הגדול לוקה דונצ'יץ', שאף נפצע בתחילת הרבע השלישי. בסופו של דבר, בקרב בין פייר ג'קסון (29 נקודות) לקבוצה, במלוא מובן המילה, הקבוצה היא זו שניצחה.

נבן ספאחיה אמר בסיום: "היה לנו רבע ראשון נהדר מבחינה התקפית, אבל ריאל היתה יותר עקבית. קשה לנו לשחק 40 דקות עם סגל כל כך קצר בלי שני שחקני חמישייה. בסופו של דבר ריאל מדריד היתה הקבוצה הטובה יותר. אני מקווה שלפחות אחד מהשחקנים שלי יחזרו למשחק הבא".

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. GettyImages
ערב מצוין לא הספיק. ג'קסון/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם פייר ג'קסון, יובל זוסמן, מייקל רול, ג'ונה בולדן וארט פראחוסקי, בעוד הבלאנקוס העלו את פאקונדו קמפאצו, פביאן קוזר, סנטי יוסטה, טריי תומפקינס ו-וולטר טבארס. הצהובים החלו מצוין וקלעו את ארבע השלשות הראשונות שלהם כדי לעלות ל-6:14 אחרי ארבע דקות. יוסטה הוריד ל-14:11, ג'קסון צלף את השלשה השלישית שלו במשחק, זוסמן הוסיף את השנייה ופראחוסקי ורול קבעו 15:26 אלא שקמפאצו וקוזר השלים ריצת 0:10, ובסיום הרבע הראשון עמד היתרון הצהוב על 25:26 בלבד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ריאל מדריד סנטי יוסטה. GettyImages
פתח היטב אצל הלבנים. יוסטה/GettyImages

רבע 2:

טבארס העניק לבלאנקוס יתרון ראשון במשחק (26:27), דונצ'יץ' קם מהספסל וצלף את השלשה הראשונה שלו ופליפה רייס העלה את הלבנים ל-30:33. ג'קסון המצוין השווה ל-35:35, פראחוסקי המשיך לתת את הטון בצבע וקיין סגר מחצית התקפית טובה מאוד כשקבע 48:50 עם הירידה לחדרי ההלבשה. ג'קסון ופראחוסקי סיימו את המחצית הראשונה עם 14 נקודות כל אחד.

שחקן ריאל מדריד פאקונדו קמפאסו. GettyImages
הקוסם בפעולה. קמפאצו/GettyImages

רבע 3:

פראחוסקי המשיך את הערב המוצלח שלו וקבע 52:54, דונצ'יץ' נפצע בידו וירד לספסל אך דווקא בלעדיו לחצו הלבנים על הדוושה וקמפאצו הוליך ריצת 0:15 בדרך ל-54:67. מייקל רול הוריד ל-67:60, ועם העליה לרבע המכריע הוליכו המארחים 60:69.

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ'. GettyImages
נפצע ברבע השלישי. דונצ'יץ'/GettyImages

רבע 4:

קמפאצו המצוין צלף את השלשה השלישית שלו במשחק, רודי פרננדס הוסיף שתיים משלו וקבע יתרון שיא - 62:82, 6:30 דקות לסיום. ג'קסון עוד הצליח לצמק ולהמתיק את הגלולה, אך בסופו של דבר זה נגמר ב-81:93 לריאל מדריד.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס מול שחקן מכבי תל אביב מייקל רול. GettyImages
הבדלי הכישרון עשו את שלהם. רול מול רודי פרננדס/GettyImages

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: פייר ג'קסון 29, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 איבודים, ארט פראחוסקי 16 ו-8 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 9, אלכס טיוס 9, יובל זוסמן 9 (3 מ-3 ל-3), מייקל רול 4 ו-5 אסיסטים, ג'ונה בולדן 3 (1 מ-7 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 2. ג'ייק כהן שותף (14 דקות) ולא קלע.

קלעו לריאל מדריד: פליפה רייס 14, פאקונדו קמפאצו 13 (3 מ-3 ל-3), לוקה דונצ'יץ' 11, טריי תומפקינס 10, וולטר טבארס 10 ו-12 ריבאונדים, יונאס מאצ'יוליס 8, פביאן קוזר 7, סנטי יוסטה 7, רודי פרננדס 6, ג'ייסי קארול 4, ג'פרי טיילור 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully