וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה ברניאני רומז על פרישה: "לא מחפש לחתום באף קבוצה"

סיום עצוב לקריירה? בגיל 32, אחרי שלא שיחק קרוב לשנה, הבחירה הראשונה בדראפט 2006 שוקל את צעדיו: "מצבי טוב מבחינה פיזית, אבל מסיבות אישיות, אין לי שום כוונה לשחק בקרוב"

אנדראה ברניאני במדי באסקוניה. GettyImages
אקורד הסיום של הקריירה המפוספסת? ברניאני במדי באסקוניה, קבוצתו האחרונה/GettyImages

סיום עצוב לקריירה? אנדראה ברניאני, פעם ההבטחה הגדולה של הכדורסל האירופי והיום פלופ NBA מהדהד, מודה - אני שוקל פרישה. שחקן הפנים בן ה-32, שלא משחק כדורסל פעיל מאז ששוחרר מבאסקוניה באפריל 2017, פרסם פוסט פייסבוק שלא משאיר הרבה מקום לספר באשר לכוונותיו בנוגע לעתיד הקרוב. "מבחינה פיזית אני בסדר גמור", כתב, "אבל אחרי ששני החוזים הקודמים שלי הסתיימו מוקדם מהצפוי, החלטתי עבור עצמי שלא אחפש לחתום באף קבוצה. כל מה שקראתם עליי בחדשות, במיוחד השמועות בנוגע לקבוצות שאחתום בהן, היה מומצא. הסיבות לזה שאני לא מחפש קבוצה הן מגוונות, וכולן אישיות לחלוטין. מכריי יודעים את זה כבר כמה חודשים, אבל רציתי לשתף בזה אתכם, שעוקבים אחריי בשנים האחרונות".

ברניאני נחשב לאחת מבחירות הדראפט הכי פחות משתלמות בהיסטוריה. אמנם הוא נבחר ראשון בדראפט שהיה חלש יחסית, אבל הציפיות לגביו הרקיעו שחקים והציפייה שיהפוך לדירק נוביצקי חדש התבררו מהר מאוד כתובעניות מדי. אחרי שבע שנים בהן לא הצליח לפרוץ במדי טורונטו שבחרה בו הוא עבר לניקס ולברוקלין, גם שם לא הותיר חותם, ולכן החליט לחזור לאירופה. הוא חתם בבאסקוניה לקראת פתיחת עונת 2016/17, אך ספג שלל פציעות שהקשו עליו להצליח. בחודש אפריל הוא שוחרר עקב מצבו הגופני, כשב-15 הופעות ביורוליג הוא רושם ממוצעים סבירים - 8.8 נקודות ו-1.8 ריבאונדים ב-16 דקות למשחק.

מאז האיטלקי הכישרוני הספיק להתאושש ולהיות כשיר לחלוטין, אבל על פי דיווחים לא זכה להצעות מקבוצות בכירות. לאחרונה פורסם כי רומא מהליגה השנייה באיטליה היא הקבוצה היחידה שמעוניינת בו, אולם המהלך לא יצא לפועל בסופו של דבר.

עוד בנושא

ללא דשון תומאס ונוריס קול: מכבי תל אביב הפסידה 93:81 לריאל מדריד
נבן ספאחיה להנהלת מכבי תל אביב: צריך להתחזק בשחקן נוסף
עוד ביורוליג: פציעה מפחידה לננאלי בניצחון פנר, הכוכב עצרה את ז'לגיריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully