וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.1: ג'נק טוסון חתם באברטון, אוסקר גרסיה באולימפיאקוס

הטופיז רכשו את חלוץ בשיקטאש ונבחרת טורקיה תמורת 25 מיליון ליש"ט, המאמן שעזב את סנט אטיין עובר לאלופת יוון, ווסלי סניידר חתם באל גראפה. נייג'ל דה יונג חתם במיינץ, קוטיניו ממשיך להתקרב לבארסה, קרלוס טבס בדרך חזרה לבוקה ג'וניורס

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ג'נק טוסון, חלוצה הנהדר של בשיקטאש ונבחרת טורקיה חתם לארבע וחצי שנים בשורות אברטון, ששילמה תמורתו 25 מיליון ליש"ט.

* זמן קצר אחרי שעזב את סנט אטיין, אוסקר גרסיה מונה רשמית למאמנה החדש של אולימפיאקוס אלופת יוון.

* צ'לסי החתימה רשמית את רוס בארקלי מאברטון, תמורת סכום המוערך ב-15 מיליון ליש"ט. קשר נבחרת אנגליה חתם לחמש שנים וחצי. לידיעה המלאה

* ווסלי סניידר, שיאן ההופעות של נבחרת הולנד בכל הזמנים, עזב את ניס אחרי חצי שנה וחתם באל גראפה. הקשר בן ה-33, ששיחק לפני כן באייאקס, ריאל מדריד, אינטר וגלאטסראיי, קיבל חוזה לשנה וחצי בקבוצה מקטאר.

* קלוב אמריקה המקסיקנית ביצעה שתי החתמות גדולות: הקשר הצרפתי ז'רמי מנז (30) הגיע מאנטליהספור הטורקית תמורת 250 אלף יורו, ושחקן הכנף הקולומביאני אנדרס איברגואן (25) נרכש מראסינג קלוב בסכום של 4 מיליון דולר.

* הקשר הישראלי-אמריקאי קני סייף הושאל רשמית מגנט לאנדרלכט עד תום העונה, עם אופציה לרכישה. מדובר במעבר מפתיע, בעיקר משום שסייף מיעט לשחק העונה בגנט. לידיעה המלאה

* מרסלו גז'ארדו האריך את חוזהו בריבר פלייט עד 2021. המאמן בן ה-41, שחקן העבר של ריבר ונבחרת ארגנטינה, זכה כבר בשבעה תארים ואם יישאר עד סיום החוזה, יסגור שבע שנים רצופות בתפקיד.

* החתמה מרשימה לבוקה ג'וניורס, שרכשה את המגן השמאלי עמנואל מאס, שחקן נבחרת ארגנטינה בן ה-28, תמורת 2.3 מיליון יורו מטרבזונספור הטורקית.

* ספרטה פראג שחררה שלושה שחקני רכש שהגיעו בקיץ יחד עם טל בן חיים. מדובר בחלוץ מארק יאנקו, בשחקן הכנף ג'ונתן ביאביאני ובקשר ז'ורז' מאנג'ק.

* נייג'ל דה יונג חתם במיינץ הגרמנית עד תום העונה.

* העברה בשווי מיליון יורו בליגה השוויצרית: לוזאן שילמה את הסכום הזה לתון כדי לרכוש ממנה את הקשר סימונה ראפ בן ה-25.

* השוער הצרפתי קלמון מורי, שהיה מועמד בתחילת העונה להפועל חיפה והפועל רעננה, חתם במארסיי קונסולה מהליגה השלישית בארצו.

* ריקרדו אוליביירה, החלוץ בן ה-37 שרשם 16 הופעות במדי נבחרת ברזיל, עזב את סנטוס אחרי שנתיים ו-29 שערים, וחתם באתלטיקו מיניירו.

* סמפדוריה החתימה את אוגניין סטייפוביץ', קשר מונטנגרי בן 18 שהגיע ממלדוסט פודגוריצה.

שמועות

* ב"קלארין" מדווחים שקרלוס טבס קרוב מאוד לסכם על חזרתו לבוקה ג'וניורס. החלוץ בן ה-33 יעזוב את שנגחאי הסינית ויחזור לקבוצת נעוריו אחרי תקופה לא טובה בסין.

* על פי דיווח בצרפת, אדן הזאר דחה שתי הצעות לחוזה חדש בצ'לסי ומנהל מגעים על ריאל מדריד. עתידו, מציינים, תלוי בין היתר בעתידו של זינדין זידאן.

* בספרד טוענים שברצלונה עשויה להודיע בכל רגע על התמתו של פיליפה קוטיניו. עוד דווח כי סוכנו נפגש במהלך הפגרה עם ריאל מדריד, אך הברזילאי הבהיר כי ברצונו לשחק רק בברצלונה.

* ב"מארקה" מדווחים כי שוער אתלטיק בילבאו קפה עובר בדיקות רפואיות בריאל מדריד. ההערכה היא כי הבלאנקוס יודיעו רשמית על העסקה בימים הקרובים.

* ניקולה מיטרוביץ' הגיע לפולין כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בוויסלה קרקוב. קשר מכבי תל אביב לשעבר, 31, התחיל את העונה בנפרדק הסרבית (שני שערים ב-12 משחקים) ויתאחד בוויסלה עם ז'ואן קאריו, מי שהיה עוזר המאמן (של פאולו סוזה) כששיחק בווידאוטון ההונגרית.

* על פי דיווחים בבלגיה, ליאור רפאלוב, שנכלל בסגל של קלאב ברוז' למחנה האימונים הקרוב, לא מעוניין לחזור לישראל כרגע ולכן עשוי לחתום לחצי שנה באנטוורפן שמתעניינת בו בתקופה האחרונה.

* "סקיי איטליה" מדווח כי יובנטוס הגיעה להסכמות עם ליברפול על רכישתו של אמרה ג'אן בסיום העונה. יחד עם זאת, ב"סקיי" הבריטי ציינו כי המרסיסיידרס עדיין מנסים לשכנע את הקשר לוותר על העסקה ולהישאר.

* טוטנהאם החליטה להיות אקטיבית יותר בניסיון לשמור את הארי קיין אצלה ולהרחיק מתעניינות דוגמת ריאל מדריד, ומתכננת להגיש למלך שעריה הצעה לחוזה חדש שיהפוך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר באנגליה.

אמרה ג'אן, ליברפול. רויטרס
ממשיך להתקרב ליובה. ג'אן/רויטרס

* באיטליה מדווחים שמילאן מעוניינת לשאול לחצי עונה את ראפיניה, קשרה הברזילאי בן ה-24 של ברצלונה. גם סלטה ויגו רוצה את השחקן שכבר שיחק אצלה כמושאל ב-2013/14. המועמד השני של הרוסונרי לתפקיד הוא הבלגי מוסא דמבלה מטוטנהאם.

* הבלם בן ה-25 יאניק וסטרגור, שחקנה הדני של בורוסיה מנשנגלדבאך מאז יולי 2016, נמצא על הוונת של ארסנל, טוטנהאם ואינטר.

* הנריך מחיטריאן מתקרב לחזרה לדורטמונד. על פי התקשורת הגרמנית, הקשר הארמני מוכן לספוג קיזוז בשכרו כדי לחזור, שכן אינטר לא נמצאת במשחק אחרי סירובה לשלם 30 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד.

* אחרי סאות'המפטון, ווסטהאם ואברטון, גם ניוקאסל הצטרפה למרדף אחרי תיאו וולקוט בן ה-28, שמעוניין לעזוב את ארסנל בחלון הנוכחי.

* בצרפת מדווחים שקשר ניס ז'אן מיקאל סרי הוצע למנצ'סטר סיטי, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל, אך בינתיים רק אברטון מעוניינת להחתימו.

* לא רק קני סייף נוטש את גנט: בבלגיה מדווחים שהקשר הבוסני דניאל מיליצ'ביץ' סגר את תנאיו במץ וגם הבלם הסרבי סטפן מיטרוביץ' יעבור לצרפת, אחרי שסנט אטיין סיכמה את רכישתו תמורת 3.7 מיליון יורו עם חוזה לארבע שנים וחצי.

* האם רובין ואן פרסי יסגור מעגל ויחזור לפיינורד 14 שנים אחרי שעזב אותה? החלוץ ההולנדי הוותיק שיחק העונה רק 199 דקות במדי פנרבחצ'ה, אצלה הוא מסיים את החוזה בתום העונה, והוא עשוי לחזור הביתה כבר בינואר.

* ב"אל מונדו" הקטלוני חושפים כי חוזהו החדש של ליאונל מסי בברצלונה, שנחתם בנובמבר האחרון, מותנה בהישארותה של ברצלונה בליגה הספרדית. הכוכב הארגנטינאי דרש להכניס סעיף הקובע כי יוכל לעזוב ללא תמורה במקרה שקטלוניה תכריז על עצמאות, אם הדבר ישפיע על רמת התחרות של ברצלונה. עוד נטען כי מסי "יהיה מוכן להתפשר" במקרה כזה גם על השתתפות בליגה האנגלית או הגרמנית, אבל זה יהיה נתון אך ורק לשיקולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully