וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוס בארקלי חתם לחמש וחצי שנים בצ'לסי: "נרגש להגיע למועדון כזה"

כוכבה הצעיר של אברטון (24) נרכש על ידי האלופה תמורת סכום מוערך של 15 מיליון ליש"ט וילבש את החולצה מספר 8: "לא ייאמן עבורי". קונטה תקף את ונגר ומוריניו במסע"ת לוחמנית במיוחד

עריכת וידאו: מתן חדד

צ'לסי פתחה את חלון ההעברות בסערה והודיעה הערב (שישי) על החתמתו לחמש וחצי שנים של רוס בארקלי, כוכבה הצעיר של אברטון, שיישאר כחול אך ילבש את החולצה מספר 8 של הבלוז. בארקלי לא שיחק עדיין העונה בשל פציעה בשריר הירך, מה שאומר שהוא רשאי לשחק בכל ארבע המסגרות עם צ'לסי, שעל פי הדיווחים שילמה כ-15 מיליון ליש"ט על רכישתו של השחקן.

בארקלי אמר אחרי חתימתו: "לפתוח פרק חדש במועדון כמו צ'לסי זה בלתי ייאומן מבחינתי, אני מצפה לכך ורוצה להמשיך ביכולת שלי מהעונה שעברה ומקווה להמשיך להשתפר".

בארקלי, 24, שיחק בכל הקריירה שלו באברטון למעט תקופה קצרה בשפילד וונסדיי ולידס מהצ'מפיונשיפ. בעונה שעברה הוא היה רשם 32 הופעות בהרכב הקבוצה בליגה וכבש חמישה שערים.

שחקן צ'לסי רוס בארקלי. אתר רשמי
רוס בארקלי חותם/אתר רשמי

הקרב בין אנטוניו קונטה וז'וזה מוריניו עלה הערב (שישי) מדרגה. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אמר לאחרונה כי הוא "לא צריך להתנהג כמו ליצן על הקווים" כדי להוכיח את המחויבות שלו כלפי קבוצתו - מה שהתפרש אצל חלק מהפרשנים כעקיצה כלפי קונטה.

היום הגיע תורו של מנג'ר צ'לסי להגיב לאיש שסיפק את אחת מחגיגות המאמנים המפורסמות בהיסטוריה - כשפורטו שלו ניצחה את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ב-2004. "אולי הוא דיבר על עצמו מהעבר, לא?" אמר קונטה. "אולי מישהו שוכח מה שהוא אומר או עושה בעבר". בנקודה הזו טפח קונטה על ראשו, כאילו כדי לסמן שמשהו לא בסדר בזה של יריבו, והשתמש בביטוי האיטלקי Demenza senile, המיתרגם לעברית כ"סניליות דמנטית", אם כי לאחר מכן הבהיר המאמן כי התכוון לשכחה.

לאחר מכן עבר קונטה לסגור חשבון עם ארסן ונגר, שטען כי אדן הזאר התחזה וצריך היה לקבל כרטיס צהוב במקום פנדל ב-2:2 הדרמטי מוקדם יותר השבוע. "אם הוא ראה את המשחק פעם נוספת, הוא הבין שהיה בר מזל מבחינת החלטות שיפוט. אם אני רוצה, אני יכול לדבר על שיפוט במשך חודש שלם, אבל אני מכבד את ההחלטות".

קונטה אף נשאל על העברתו הצפויה של רוס בארקלי ואמר: "כן, אנחנו מדברים עם שחקן אנגלי צעיר שיהיה טוב עבורנו, זו הזדמנות טובה לרכוש את השחקן. הוא צעיר עם הרבה מקום לשיפור, הוא חזק מאוד פיזי עם טכניקה טובה".

עוד בנושא:

ארסן ונגר הורחק משלושה משחקים: "ההתנהגות שלו היתה פוגענית"
שבת בגביע האנגלי: מנצ'סטר סיטי מארחת את ברנלי, נוריץ' את צ'לסי

עוד באותו נושא

ארסן ונגר הורחק משלושה משחקים: "ההתנהגות שלו היתה פוגענית"

לכתבה המלאה
מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
לוחמני. קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully