וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מנצ'סטר יונייטד חוששת שז'וזה מוריניו יתפטר בסיום העונה"

באנגליה טוענים ש"הדברים מתחילים להתפרק בצורה מוכרת למדי", וכי "סינדרום העונה השלישית" של הפורטוגלי יגיע עונה אחת מוקדם יותר. הכעס החדש: הסירוב של המועדון לרכוש את דני רוז

עריכת וידאו: מתן חדד

במנצ'סטר יונייטד חוששים שמא ז'וזה מוריניו יעזוב את המועדון בסיום העונה, כך מדווחים הבוקר (חמישי) בממלכה. על פי "דיילי מייל", "יש תחושה שדברים מתחילים להתפרק בצורה מוכרת למדי, שתסתיים בכך שמוריניו יתפטר בסיום העונה. כפי שאדם אחד הגדיר זאת - נראה שלז'וזה יש את סינדרום העונה השלישית עונה אחת מוקדם יותר".

על פי הדיווח, הצוות של הפורטוגלי ביונייטד רואה אותו הולך ומתרחק משאר אנשי המועדון, ומבלה פחות ופחות זמן במנצ'סטר. במקום זאת, לא מעט מזמנו הוא מעביר בלונדון, וכשכן נאלץ לישון במנצ'סטר, הוא משתכן במלון. "אם התוצאות היו טובות יותר וסיטי לא היו כל כך דומיננטיים, אולי הדברים האלה לא היו משמעותיים", נכתב. "אבל כשהחיים בצל של פפ גווארדיולה נראים כל כך לא נוחים למנג'ר צ'לסי לשעבר, צריך להתייחס לכך כאל סימפטום לבעיה רחבה יותר. מוריניו אכן מהווה שיפור על לואי ואן חאל אבל ההולנדי, לפחות, היה מחויב לגור במנצ'סטר".

אבל יש, כמובן, גם עניינים מקצועיים - בראשם הזעם של "המיוחד" על הנהלת יונייטד בכל הנוגע לרכש, או, ליתר דיוק, לרכש שלא מגיע. כעת הוא מתוסכל מכך שהשדים האדומים לא מוכנים לשלם 40 מיליון ליש"ט על דני רוז, שכן בהנהלה עדיין מאמינים בלוק שואו ומדגישים כי גם מתאו דרמיאן ודיילי בלינד בסגל. מוריניו נואש לצרף מגן שמאלי חדש, כמו גם קשר מרכזי במקום מייקל קאריק ושחקן כנף נוסף לקישור.

"יונייטד לא ממהרת לבצע רכישות פאניקה בינואר, שכן מנצ'סטר סיטי רצה לאליפות. היא מעדיפה לחכות עד הקיץ, אז תדע האם העפילה לליגת האלופות", נכתב ב"דיילי מייל".

עוד בנושא:

ארסן ונגר שוב עצבני: "אם זה היה פנדל, אז לנו הגיע לקבל שניים"
דויד סילבה: "בני נולד כפג ונאבק כעת על חייו, תודה על התמיכה"
פפ גווארדיולה: "אנחנו הורגים את השחקנים, ההתאחדות לא חושבת עליהם"

מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו. GettyImages
הסוף קרב? מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully