וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר שוב עצבני: "אם זה היה פנדל, אז לנו הגיע לקבל שניים"

מאמן ארסנל לא אהב את החלטת השופט שהעניק פנדל לאדן הזאר ב-2:2 הביתי של התותחנים נגד צ'לסי. הזאר הגיב: "זה היה פנדל ברור". ביירין: "היה משחק איכותי, בטוח שהקהל נהנה"

שחקני צ'לסי אדן הזאר, גארי קייהיל חוגגים. רויטרס
"נצטרך לנצח משחקים כאלה בעתיד". הזאר חוגג עם קייהיל/רויטרס

ארסנל וצ'לסי סיפקו לנו משחק נפלא באצטדיון האמירויות במסגרת המחזור ה-22 בפרמיירליג שהסתיים ב-2:2 דרמטי. ג'ק ווילשר כבש לראשונה מאז מאי 2015 כדי להעלות את התותחנים ליתרון בדקה ה-63, אך אדן הזאר איזן בפנדל אחרי ספק הכשלה של הקטור ביירין (67) ומרקוס אלונסו קבע מהפך (84). הקטור ביירין קבע את תוצאת המשחק עם שער דרמטי בדקה ה-92. צ'לסי נשארת במקום השלישי עם 46 נקודות, נקודה פחות ממנצ'סטר יונייטד במקום השני. ארסנל במקום השישי עם 39 נקודות.

ארסן ונגר דיבר בסיום בעיקר על הפנדל שסחט אדן הזאר: "זה היה משחק שייזכר המון זמן, משחק אדיר. שוב, החלטה לא נכונה לרעתנו עם הפנדל. נהיה חייבים לקחת בחשבון בהכנה שלנו שאנחנו עלולים להגיע למצבים כאלה. כשרואים כדורגל טוב לצערי רואים לפעמים גם החלטות לא טובות של שופטים. אני לא רוצה להתחיל לדבר על זה כי אז אני מתעצבן. אם זה היה פנדל אז לנו הגיע לקבל שני פנדלים הערב".

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה: "חבל שלא ניצחנו, הגענו להמון מצבים והיינו צריכים לנצח, הגיע לנו. גם היה לנו יתרון בדקות הסיום וזה פשוט חבל. אנחנו מוכרחים להיות מאוכזבים אחרי המשחק הזה, לי זה מרגיש כמו הפסד. ההחמצות של מוראטה אינן מזל, הוא מוכרח להמשיך לעבוד קשה. הוא עוד ישתפר. חבל שהוא לא כבש, אבל צריך לזכור מה הוא עושה בשביל הקבוצה והוא שחקן חשוב".

שחקן ארסנל הקטור ביירין חוגג. רויטרס
"מקווה שנמשיך להשתפר". הקטור ביירין/רויטרס

אדן הזאר הוסיף: "זה היה משחק של 50:50, שתי הקבוצות שיחקו טוב מאוד. אולי היינו צריכים לכבוש יותר, היו לנו מצבים מצוינים שהחמצנו. המצבים האחרונים שלנו היו חייבים להיכנס. למרות הכל אנחנו שמחים. אם היה פנדל? כמובן, אין צורך בהילוך חוזר בכלל, זה היה פנדל ברור. פטר שוער נפלא ותמיד קשה לכבוש מולו, אז אני שמח שהכדור נכנס. אני חושב שמשחקים כאלה נצטרך לנצח בעתיד בגלל כמות המצבים שיצרנו".

הקטור ביירין סיכם: "זה היה משחק כדורגל איכותי שנע מצד לצד, אני בטוח שהקהל נהנה. עבדנו קשה כל השבוע וראו את זה על המגרש. אני שמח שהצלחנו לחזור לעניינים בסיום ולאזן. לדעתי לא היה פנדל. הזאר מאוד מהיר ברחבה, ניסיתי לבעוט בכדור כשהיה באוויר והשופט חשב שזה היה פנדל. נפלא לכבוש, לא עשיתי את זה מזמן. אני שמח מאוד ומקווה שמכאן נמשיך להשתפר".

הקבוצת ייפגשו פעם נוספת בעוד שבוע בדיוק במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע הליגה. עוד לפני כן, ארסנל תתארח אצל נוטינגהאם פורסט בגביע האנגלי. גם צ'לסי תצא למשחק חוץ בגביע כשתתארח אצל נוריץ'.

עוד באותו נושא

אנגליה: ארסנל וצ'לסי נפרדו ב-2:2 מלהיב ודרמטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully