וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אנחנו הורגים את השחקנים, ההתאחדות לא חושבת עליהם"

מאמן מנצ'סטר סיטי תקף את הלו"ז שמוביל לטענתו לריבוי פציעות: "ההצגה חייבת להימשך, אבל זה לא נורמלי. צריך לשמור על השחקנים". פוצ'טינו על ה-0:2 של טוטנהאם: "הגיע לנו לנצח"

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-22 בפרמיירליג נמשך אתמול (שלישי) כשמנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ווטפורד בבית והמשיכה במסע שלה לעבר האליפות החמישית בתולדותיה. קווין דה בראונה, שנפצע מול קריסטל פאלאס רק ביום ראשון, פתח בהרכב ואפילו הוביל לשער עצמי ממנו נהנתה סיטי. ראחים סטרלינג כבש כבר אחרי 38 שניות וסרחיו אגוארו גם כבש בדקה ה-63. אנדרה גריי רק צימק בדקה ה-82.

עוד בנושא:
סיטי ניצחה 1:3 את ווטפורד, טוטנהאם עשתה את זה עם 0:2 מול סוונסי

אחרי המשחק עסק פפ גווארדיולה בעיקר בלו"ז האינטנסיבי שעובר על קבוצתו ועל קבוצות אחרות בפרמיירליג, בצל פציעה נוספת - הפעם של קייל ווקר: "ביצענו חמישה שינויים לעומת המשחק הקודם אבל זו לא אשמתנו. אני יודע שכאן באנגליה ההצגה חייבת להימשך, אבל זה לא נורמלי, חבר'ה. אנחנו הולכים להרוג את השחקנים. ההתאחדות לא חושבת על השחקנים אבל היא צריכה לחשוב עליהם. צריך לשמור עליהם. הקהל בא לראות את השחקנים, לא את המאמנים במסיבות עיתונאים. צריך להסתכל על איכות, לא על כמות. זה לא כדורסל או טניס, השחקנים צריכים להתאושש. הם משחקים 11 חודשים ברציפות".

על המחויבות של קווין דה בראונה אמר פפ: "קווין סבל מדלקת ואמרנו לו שאולי ניתן לו לנוח, אבל הוא אמר שהוא רוצה לשחק. היו לו קצת כאבים, אבל הוא רצה לשחק. זה הראה לי המון. הוא רוצה לזכות באליפות ואנחנו רוצים ללכת בעקבותיו ברצון הזה". על המשחק עצמו אמר המאמן: "שיחקנו טוב מאוד. אחרי שאיבדנו שתי נקודות מול פאלאס, דיברנו על הצורה בה נגיב כי קבוצות גדולות מאבדות נקודות אבל לא יותר מדי".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
עצבני. פפ גווארדיולה/רויטרס

טוטנהאם רשמה ניצחון שלישי ברציפות וחמישי בששת המחזורים האחרונים עם 0:2 די נינוח בחוץ מול סוונסי האחרונה. פרננדו יורנטה כבש מנבדל ברור בדקה ה-12 ודלה עלי השלים בדקה ה-89. מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו נשאל על השער של יורנטה ואמר: "אתה צריך מזל כדי לכבוש ולנצח, כן. אבל אחרי 90 דקות אני חושב שדי ברור שהיינו טובים יותר והגיע לנו לנצח". על המשחק עצמו אמר פוצ'טינו: "היה קשה מאוד לשחק כדורגל במחצית הראשונה. מזג האוויר היה נורא, אבל שלטנו וניסינו לשחק כדורגל. עשינו מספיק כדי לנצח. בסך הכול אני חושב שהיינו טובים יותר והגיע לנו לנצח".

ווסטהאם הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 ביתי מול ווסט ברומיץ'. אנדי קארול, שלא כבש שער ליגה מאז 1 באפריל, חזר לכבוש ועשה את זה עם צמד כולל שער בדקה ה-94. "עברה תקופה מאז השער האחרון שלי, עברה תקופה מאז הפעם האחרונה בה פתחתי בהרכב, אבל היה כיף לעלות למגרש ולכבוש שער שהרגיע אותי מאוד. היה משחק קשה. אנחנו מאוכזבים מהשער שפסגנו, אבל ידענו שאנחנו צריכים להמשיך לשמור על הכדור, לדחוף קדימה וללחוץ וזה מה שעשינו והצלחנו לנצח. הניצחון הזה מגיע לאוהדים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פרננדו יורנטה שחקן טוטנהאם חוגג עם יונג מין סון. רויטרס
חוגגים ניצחון נוסף. שחקני טוטנהאם/רויטרס

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully