וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו נרגשת מהבכורה של דייגו קוסטה: "לא יכולתי לבקש יותר"

החלוץ שב לקולצ'ונרוס, כבש חמש דקות בתוך הבכורה המחודשת וגם נפצע בברכו ועשוי לעבור בדיקות: "אני מאושר". סימאונה: "מקווה שיוכל להמשיך ככה", מויה: "זה כאילו הוא לא עזב מעולם"

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
רק הפציעה העיבה. דייגו קוסטה/רויטרס

חצי עונה חיכתה אתלטיקו מדריד למועד הסיום של איסור ההעברות שהוטל עליה ולחזרתו הרשמית של דייגו קוסטה לקבוצה, וספק עם אפילו האוהד האופטימי ביותר יכול היה לנחש שיראה את החלוץ המתקאמבק כובש חמש דקות לאחר שהחלה הבכורה המחודשת שלו בקבוצה. הספרדי שחזר מצ'לסי הבקיע במדי הקלוצ'ונרוס לראשונה אחרי 1,344 ימים (אז כבש מול הבלוז) ועזר להם להשיג 0:4 קליל על ליידה בשמינית גמר הגביע, בדרך הבטוחה לרבע הגמר. הדבר היחיד שהעיב מעט על ההתרגשות הייתה פגיעה בברכו של קוסטה מיד לאחר שמצא את הרשת. הוא הצליח לשחק עד לסיום עם צליעה קלה, והמועדון הודיע בסיום שהוא עשוי לעבור מספר בדיקות במהלך האימון היום.

"אני מאוד שמח לחזור ללבוש את החולצה של אתלטיקו", אמר קוסטה, "זה היה מאוד חשוב לי. לא יכולתי לבקש יותר מהבכורה המחודשת, אני משחק שוב והיה לי המזל להבקיע, מה שמשמח אותי אפילו יותר".

גם דייגו סימאונה היה מרוצה כמובן: "כניסתם של קוסטה וגריזמן הוסיםה לנו הרבה מהירות למשחק. קוסטה מייצר התלהבות והוא הראה הוא שווה כבר תוך חמש דקות. אני מקווה שהוא יצליח להמשיך בקצב הזה, אבל צריך להירגע ולא להיסחף. הוא מהיר, נחוש וחזק, אבל גם גמיירו וטורס שיחקו טוב. ההגעה של קוסטה ושל ויטולו תעזור לנו לצמוח. אני מקווה שנמשיך בתהליך השיפור שאנחנו עושים לאחרונה".

עוד בנושא

קאמבק חלומי: דייגו קוסטה עלה מהספסל וכבש בניצחון אתלטיקו בגביע
גביע איטלקי: יובנטוס ניצחה 0:2 את טורינו והעפילה לחצי הגמר
אנגליה: ארסנל וצ'לסי נפרדו ב-2:2 מלהיב ודרמטי

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
לא ממהר להתלהב. דייגו סימאונה/רויטרס

מעבר לחזרתו של קוסטה, אתלטיקו הציגה פנים חדשות נוספות, כאשר ויטולו עלה מהספסל לבכורה שלו בקבוצה. "אחרי חודש של פציעה אני שמח לחזור לשחק", סיפר, "חיכיתי כבר ללבוש את החולצה הזו, זה נהדר, זה מה שתמיד רציתי. אני מצפה לעבוד עם סימאונה ולהמשיך להתקדם. השער של קוסטה יתן לו הרבה ביטחון. קל להסתדר איתו ועם גריזמן, אנחנו יכולים לעשות עונה נהדרת ביחד. אני שחקן קבוצתי, אשחק בכל עמדה שהמאמן יגיד לי".

מיגל אנחל מויה, ששיחק במקום יאן אובלק, כרגיל במשחקי הגביע : "זה כאילו קוסטה אף פעם לא עזה. אני לא חושב שהתקופה בצ'לסי שינתה אותו או את הסגנון שלו, אנחנו יודעים למה לצפות ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully