וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובנטוס ניצחה 0:2 את טורינו והעפילה לחצי הגמר

דוגלאס קוסטה (15) ומריו מנדז'וקיץ' (67) כבשו עבור מחזיקת הגביע בדרבי ושלחו אותה למאבק כפול עם אטאלנטה על כרטיס לגמר. הגברת הזקנה תנסה לזכות בתואר בפעם הרביעית ברציפות

שחקן יובנטוס מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
בדרך לגביע ה-18 של יובנטוס? מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

שלב רבע גמר הגביע האיטלקי הסתיים הערב (רביעי) עם ניצחונה של יובנטוס 0:2 בדרבי על טורינו, ובכך הושלמה תמונת חצי הגמר. הגברת הזקנה תארח (במשחק הראשון מבין שניים) את אטלאנטה, בעוד מילאן ולאציו ייאבקו במפגש הכפול השני. דוגלאס קוסטה (15) ומריו מנדז'וקיץ' (67) מצאו את הרשת ושמו את מחזיקת הגביע במרחק של שלושה משחקים מזכייה רביעית ברציפות בתואר.

טורינו, שניצחה את יריבתה העירונית רק פעם אחת ב-25 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, קיוותה לנקום על ה-4:0 שספגה מיובה בליגה העונה ולהמשיך להפתיע בגביע אחרי שהדיחה את רומא בסיבוב הקודם, אך קוסטה הפך אסיסט של פאולו דיבאלה לשער יתרון מהיר. אמבאיי ניאנג היה יכול לאזן שתי דקות לאחר מכן, אך מצא רק את הקורה, ובסופו של דבר מנדז'וקיץ' הכפיל את היתרון וסגר עניין.

יובנטוס רודפת אחר הזכייה ה-18 שלה בגביע, מה שיהפוך אותה לשיאנית הזכיות בתואר בכל הזמנים. ב-2013 רומא הניפה את הגביע בפעם האחרונה והחזיקה בפער של שלושה גביעים על פני הביאנקונרי, אך שנות השליטה של היובנטינים עשו את שלהן וכעת לשתי הקבוצות יש 17 גביעים באמתחתן.

עוד בנושא

קאמבק חלומי: דייגו קוסטה עלה מהספסל וכבש בניצחון אתלטיקו בגביע
ואלוורדה: "ניתן לדמבלה דקות בהדרגה, הוא יצטרך להתחיל מחדש"
דויד סילבה: "בני נולד כפג ונאבק כעת על חייו, תודה על התמיכה"

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully