וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק חלומי: דייגו קוסטה עלה מהספסל וכבש בניצחון אתלטיקו בגביע

החלוץ עלה כמחליף לבכורה המחודשת, ואחרי ארבע דקות (69) כבש את השלישי ב-0:4 על ליידה. ויטולו ערך בכורה, הקולצ'ונרוס בדרך לרבע הגמר. 0:2 לסביליה על קאדיס בבכורה של מונטלה

דייגו קוסטה, אתלטיקו מדריד. AP
לא סתם חיכו לו. דייגו קוסטה/AP

ארבעה משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת שמינית גמר גביע המלך. אתלטיקו מדריד ואלאבס השיגו ניצחונות על יריבות מהליגה השלישית, סביליה גברה על קאדיס מליגת המשנה ובמפגש היחיד על טהרת הלה ליגה - לאס פלמאס ו-ולנסיה נפרדו ב-1:1.

ליידה - אתלטיקו מדריד 4:0

הרגע לו חיכו אוהדי אתלטיקו מדריד מתחילת העונה הגיע: דייגו קוסטה ערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו אחרי שחזר מצ'לסי - ואף כבש את אחד השערים בניצחון הקליל. החלוץ, שחיכה בחודשים האחרונים להסרת איסור ההעברות מעל הקבוצה של דייגו סימאונה, לבש את מדי הקבוצה לראשונה מאז גמר ליגת האלופות ב-2014 ושיחק בפעם הראשונה מאז חודש יוני. הוא נזקק לארבע דקות בלבד, לאחר שעלה מהספסל בדקה ה-65, כדי לתרגם בישול נאה של חואנפראן לשערו הראשון בקדנציה השנייה בקבוצה. זהו שערו הראשון באתלטיקו מאז אפשרי ל 2014, אז כבש לרשתה של קבוצתו הבאה צ'לסי. זה היה לפני 1,344 ימים.

אתלטיקו עברה רגעי חרדה מסוימים, כאשר לאחר שכבש ובמהלך חגיגות השער קוסטה נאנק מכאבים בבירכו. בסופו של דבר, הוא נשאר על הדשא עד לסיום, ונראה כי לא מדובר בשום דבר חמור שאמור להעיב את החגיגות של הרוחיבלאנקוס. חוץ ממנו, גם ויטולו עלה מהספסל להופעת הבכורה שלו בקבוצה לאחר שהחלים מפציעה. את השערים האחרים כבשו דייגו גודין (33), דייגו קוסטה (37) ואנטואן גריזמן (92) שנכנס גם הוא כמחליף. כעת, משחק הגומלין הביתי מול הקבוצה מתחתית הליגה השלישית אמור להיות לפרוטוקול בלבד, והדרך של אתלטי לרבע הגמר נראית סלולה.

שחקן סביליה נוליטו. GettyImages
ניצחון בבכורה של מונטלה. נוליטו/GettyImages

קאדיס - סביליה 2:0

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, האורחים ניצלו את הדרבי האנדלוסי מול הקבוצה מליגת המשנה כדי לחזור לחייך והשיגו מקדמה נאה לקראת הגומלין. וינצ'נזו מונטלה ערך את הופעת הבכורה שלו על הקווים, אחרי שהחליף את אדוארדו בריסו, וראה את שני השחקנים שהגיעו בקיץ ממנצ'סטר סיטי כובשים. ראשית זה היה נוליטו (9), אחריו מצא את הרשת גם חסוס נבאס (23). האורחים, שנמצאים בכושר מצוין ובמקום השני בליגה השנייה, ינסו להפוך את התוצאה בגומלין.

לאס פלמאס - ולנסיה 1:1

המפגש היחיד של הערב על טהרת הלה ליגה הפגיש שתי קבוצות שקיוו לצאת ממומנטום שלילי, והסתיים עם תוצאה שמשאירה את הגומלין במסטאייה פתוח לחלוטין. דווקא נועלת הטבלה בליגה כבשה ראשונה, כאשר ג'ונתן קאיירי (36) דחק לרשת מקרוב, אך רודריגו (85) הצליח לאזן ולמנוע מהעטלפים הפסד שלישי ברצף בכל המסגרות.

משחק נוסף:

פורמרנטרה - אלאבס 1:3
לפורמנטרה: אנוטניו רוסה (57), לאלאבס: ארמדין דמירוביץ' (36, 65), מוניר אל חדאדי (81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully