וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: ניצחון חוץ מרשים לריאל מדריד על באסקוניה

יומיים לפני המפגש עם הצהובים ביורוליג, הבלאנקוס ניצחו 69:81 את הבאסקים בליגה הספרדית, קוזייר סיפק 15 נקודות והוביל חמישה קלעים בספרות כפולות. דרושאפקה ובלאט ניצחו ביורוקאפ

שחקן ריאל מדריד פביאן קוזייר. GettyImages
ריאל מדריד בכושר טוב. פביאן קוזייר/GettyImages

דרושאפקה פתחה הערב (רביעי) את שלב הבתים השני של היורוקאפ כאשר הביסה 65:84 את גלאטסראיי בדרבי הכל-טורקי בבית ה'. אחרי שסיימה את שלב הבתים הראשון כמנצחת הבית שלה, הקבוצה של דיוויד בלאט פתחה בצורה מצוינת גם את שלב הטופ 16 וסימנה שהיא מכוונת הכי גבוה שרק אפשר במפעל. בעקבות הניצחון, בלאט ושחקניו נצמדו לגראן קנאריה של גל מקל, שפתחה את משחקי הבית עם ניצחן באותו הפרש על אלבה ברלין.

הפתיחה של דרושאפקה דווקא הייתי קצת מהוססת, ובסיום הרבע הראשון היא מצאה את עצמה בפיגור מינימלי של שתי נקודות. עם זאת, ברבע השני היא כבר החלה לברוח ובמחצית השנייה ביססה יתרון דו ספרתי (23 בשיא) ושייטה לניצחון מרשים. ג'גואן ג'ונסון הרשים עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים.

בספרד, ריאל מדריד ניצחה 69:81 בחוץ את באסקוניה במשחק צמרת במסגרת המחזור ה-13 בליגה הספרדית, יומיים לפני שתארח את מכבי תל אביב ביורוליג, והגדילה את הפער שלה בצמרת טבלת ה-ACB. הבלאנקוס השיגו את ניצחונם השמיני ברציפות בכל המסגרות ונקמו בבאסקים על התבוסה ב-30 הפרש שהנחילו להם לפני כחודשיים ביורוליג, הרבה בזכות רבע אחרון נפלא אותו ניצחו 14:24. פביאן קוזייר קלע 15 נקודות והוביל חמישה קלעים בדאבל פיגרס, לוקה דונצי'ץ' תרם 12 וגם שבעה אסיסטים וארבעה ריבאונדים. מרסלו הוארטס וטורניקה שנגלייה קלעו 15 למארחת, אך לא עזרו לה להימלט מהספד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

עוד בנושא

אוסטין דיי שוחרר רשמית מהפועל ירושלים: "מאחלים לו בהצלחה"
משפחת בול נחתה בליטא, לוואר: "התכנית היא לחזור ל-NBA טובים יותר"
חמישי ביורוליג: צסק"א בברצלונה, מלאגה תנסה להמשיך את הרצף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully