וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בול נחתה בליטא, לוואר: "התכנית היא לחזור ל-NBA טובים יותר"

ליאנג'לו ולאמלו בול נחתו יחד אביהם בנמל התעופה בוילנה ויצטרפו באופן רשמי לקבוצת ויטאוטאס המקומית. האבא הוסיף: "כמה זמן הם ישחקו פה? פחות משנתיים. אולי אקנה אחוזה!"

לוואר בול. GettyImages
יעשה בלאגן גם בליטא? לוואר בול/GettyImages

זה נראה כאילו עולם הכדורסל נמצא כולו בשדה התעופה הקטן בוילנה, בירת ליטא, בה נחתו היום (רביעי) ליאנג'לו (19) ולאמלו (16) בול שחתמו בקבוצת ויטאוטאס המקומית. השניים חתמו על חוזה עד סוף העונה ואם דברים יסתדרו, עשויים אף להישאר בקבוצה לעונה נוספת. האבא, לוואר, התלווה לטיסה של השניים, שעל פי הדיווחים בליטא, כבר עם נחיתתם באירופה התחילו לעשות צרות וגרמו לדחיית טיסת ההמשך שהטיסה אותם מפולין לליטא בשל סיבה לא ברורה. כלי תקשורת מקומיים ואמריקאים מילאו את אולם קבלת הפנים הקטן בוילנה במצלמות שחיכו למשפחה המפורסמת.

לוואר בול אמר לפני ההמראה: "אנחנו נהיה בליטא לזמן קצר לפני שהבנים יחזרו לארצות הברית כדי לשחק בלייקרס. כמה זמן זה יהיה? להערכתי פחות משנתיים לפני שיחזרו ללוס אנג'לס. אני מתכנן להישאר איתם בשבועות הראשונים, לעזור להם אבל מי יודע, אולי אקנה שם אחוזה! הליטאים צריכים להיות מוכנים ונרגשים להגעתנו. התכנית היא להיות טובים, להשתפר, לזכות בתארים ולחזור ל-NBA טובים יותר. זה כמו התמחות. מה הם יאכלו? נקניקיות, המבורגרים! אוכל מקומי? ממש לא! הם יאכלו אוכל אמריקאי".

עוד בנושא:

ליאנג'לו ולאמלו בול חתמו במדורגת שמינית בליטא, ויטאוטאס

שחקן מכללת UCLA ליאנג'לו בול. AP
התחלה חדשה. ליאנג'לו בול/AP

כזכור, השניים חתמו בקבוצה פחות משבוע לאחר שלוואר בול החליט להוציא את ליאנג'לו ממכללת UCLA, שהשעתה את השחקן הצעיר שנתפס על גניבה בסין. בול האב זעם על ההחלטה, וככל הנראה חרץ גם את גורלו של לאמלו, האח הצעיר יותר שסיים את קריירת התיכונים שלו, וגם כן לא אמור לשחק בקולג'ים.

לאמלו בן ה-16 (1.91 מ') נחשב לאח המוכשר יותר מבין השניים ובניגוד לליאנג'לו, גם לפוטנציאל NBA. "אנחנו נרגשים מהגעתם של ליאנג'לו ולאמלו", אמר המנהל הספורטיבי של ויטאוטאס, ויליוס ואייקביצ'יוס. "אנחנו מחויבים להצלחה העתידית שלהם ולהתפתחות שלהם כשחקני כדורסל".

האריסון גיינס, המייצג את השניים, אמר: "ניהלנו שיחות רציניות עם מספר קבוצות, אך ויטאוטאס היתה הכי מתאימה ביכולת שלה לפתח אותם כשחקנים מקצוענים ולבנות את בסיס הקריירה שלהם. זה קריטי עבורם למצוא סיטואציה בליגה תחרותית שתתאים לשניהם בטווח הקצר והארוך".

עוד באותו נושא

ליאנג'לו ולאמלו בול חתמו במדורגת שמינית בליטא, ויטאוטאס

לכתבה המלאה

כאוס בוילנה

האחים בול התקשו לעזוב את המקום

נגן מקומי המתין למשפחת בול ובירך אותם על הגעתם לליטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully