וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאנג'לו ולאמלו בול חתמו במדורגת שמינית בליטא, ויטאוטאס

לוואר מצא לשני בניו הצעירים קבוצה אירופית, לאחר שהוציא את ליאנג'לו (19) ממכללת UCLA ואת לאמלו (16) מבית הספר התיכון. מנהל הקבוצה הליטאית: "מחויבים להצלחה שלהם"

AP

האחים ליאנג'לו ולאמלו לבית משפחת בול יבלו את העונה הקרובה בכדורסל האירופי, לאחר שחתמו במשותף בקבוצת ויטאוטאס, המדורגת שמינית בליגה הראשונה בליטא.

המהלך הושלם במהירות, פחות משבוע לאחר שלוואר בול החליט להוציא את ליאנג'לו ממכללת UCLA, שהשעתה את השחקן הצעיר שנתפס על גניבה בסין. בול האב זעם על ההחלטה, וככל הנראה חרץ גם את גורלו של לאמלו, האח הצעיר יותר שסיים את קריירת התיכונים שלו, וגם כן לא אמור לשחק בקולג'ים.

לאמלו בן ה-16 (1.91 מ') נחשב לאח המוכשר יותר מבין השניים ובניגוד לליאנג'לו, גם לפוטנציאל NBA. "אנחנו נרגשים מהגעתם של ליאנג'לו ולאמלו", אמר המנהל הספורטיבי של ויטאוטאס, ויליוס ואייקביצ'יוס. "אנחנו מחויבים להצלחה העתידית שלהם ולהתפתחות שלהם כשחקני כדורסל".

האריסון גיינס, המייצג את השניים, אמר: "ניהלנו שיחות רציניות עם מספר קבוצות, אך ויטאוטאס היתה הכי מתאימה ביכולת שלה לפתח אותם כשחקנים מקצוענים ולבנות את בסיס הקריירה שלהם. זה קריטי עבורם למצוא סיטואציה בליגה תחרותית שתתאים לשניהם בטווח הקצר והארוך".

עוד בנושא:

קליי תומפסון: "נראה שעומרי כספי תמיד מקבל את ההחלטות הנכונות"
שיקגו הביסה את בוסטון, יוסטון לא עוצרת, הת'אנדר שוב אכזבו
גולדן סטייט ניצחה 104:111 את פורטלנד, 11 נקודות ו-9 ריבאונדים לעומרי כספי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully