וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הפתיעה את צסק"א, קלאתיס כיכב בניצחון פאו

הקטלאנים שלטו לאורך כל ההתמודדות, הובילו כבר ב-20 הפרש ורשמו ניצחון מרשים מאוד, 72:85. הגארד היווני בלט עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים ב-79:90 על אנאדולו. ולנסיה גברה על מלאגה

שחקן ברצלונה תומא הרטל, שחקן צסק"א צוסקבה ויטלי פרידזון. GettyImages
קצת נחת לברצלונה. הרטל לפני פרידזון/GettyImages

המחזור ה-16 ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) ובמוקד ברצלונה השיגה ניצחון מפתיע, 72:85 על צסק"א מוסקבה. עוד קודם לכן, פנאתינייקוס ניצחה את אנאדולו אפס ו-ולנסיה גברה על מלאגה.

פנאתינייקוס - אנאדולו אפס 79:90

הירוקים הצליחו להשיג ניצחון 11 העונה, ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים אחרי שנעצרו על ידי ולנסיה במחזור שעבר. הטורקים לא הצליחו לרשום ניצחון שני ברציפות אחרי שעשו את זה מול באמברג במחזור שעבר ויישארו בתחתית עם 12:4. ניק קלאתיס המצוין שוב בלט אצל פאו עם 17 נקודות (7 מ-11 מהשדה), 9 אסיסטים ו-3 חטיפות, ניקוס פפאס גם היה טוב עם 16 נקודות, ג'יימס גיסט סיים עם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים, את המפסידה הוביל ג'וש אדאמס עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים וגם 5 איבודים, ברוק מוטום קלע 14, קרונוסלב סימון הוותיק קלע 13 ובריאנט דאנסטון הוסיף 12 נקודות ו-8 כדורים חוזרים.

מלאגה - ולנסיה 85:83

יומיים אחרי שמלאגה ניצחה את ולנסיה בליגה, היא קיוותה לגבור עליה שוב באותו המגרש ולהשיג ניצחון חמישי ברציפות במפעל, אך העטלפים היו עקשנים וחגגו ניצחון דרמטי, השני שלהם ברצף והחמישי בסך הכול העונה. המארחת הובילה לאורך רוב המשחק וצעדה כבר ביתרון של 17 הפרש, אך ראתה את ולנסיה חוזרת. למרות זאת, דקה לסיום מלאגה הובילה 79:83 והייתה בדרך הנכונה, לפני שאריק גרין חתם מהקו ריצת 0:6 וג'יימס אוגוסטין החטיא עם הבאזר. רפא מרטינס (17 נקודות) ואלברטו אבלדה (16) הובילו את האורחת, 23 של נמניה נדוביץ' מנגד לא הספיקו.

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
קלאתיס עם עוד משחק מצוין/GettyImages

ברצלונה - צסק"א מוסקבה 72:85

המפגש המרכזי של הערב סיפק הפתעה גדולה, בעיקר לנוכח השליטה הברורה של הקטלאנים בהתמודדות. הרוסים עלו ראשונים על לוח התוצאות, אך היתרון האחרון בו החזיקו היה 0:2, ומשם המארחת פשוט התחילה לברוח, בדרך לניצחון ענק - בוודאי בעונה מסויטת שכזו (בארסה הגיעה למשחק עם מאזן 10:5). השחקנים של סיטו אלונסו הובילו כבר ב-12 הפרש ברבע הראשון וב-15 בשני, לפני שצסק"א קלטה שהיא הפייבוריטית והתעוררה בדרך לפיגור חמש בלבד בהפסקה. קאמבק? ממש לא. הרוסים קלעו 13 נקודות בלבד ב-13 הדקות הרשונות של המחצית השנייה, ראו את ההפרש תופח ל-20 והפסידו ללא תנאי. קופונן פטרי סיפק 13 נקודות והוביל חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, מן העבר השני ננדו דה קולו היה נפלא וקלע 23 שלא הספיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully