וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת את האפשרות לצרף את חנן ממן

3.1.2018 / 11:07

אחרי הפועל באר שבע, גם הצהובים שוקלים להצטרף למירוץ אחר קשר הפועל חיפה, שעדיין לא החליט לגבי עתידו. ממן וקרויף ערכו שיחה בחתונה של אצילי. דור ג'אן ושחר פיבן צפויים להצטרף לאשדוד

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אביעד בלילי

במכבי תל אביב בוחנים את האפשרות להגיש הצעה כספית לחנן ממן לעונה הבאה, ובכך להצטרף למירוץ אחר קשר הפועל חיפה. ידוע כי גם הפועל באר שבע מגלה עניין בממן, שמסיים את חוזהו בהפועל חיפה בתום העונה ועדיין לא החליט אם הוא רוצה להישאר בקבוצה של יואב כץ או לצאת לסיבוב נוסף באחת הקבוצות הגדולות בארץ אחרי שכבר היה בעבר בבית"ר ירושלים ובהפועל תל אביב.

במכבי תל אביב שוקלים את העניין בכובד ראש בימים האחרונים, במיוחד לאחר ששמעו שיריבתם הגדולה מבאר שבע נמצאת בתמונת השחקן. אמש (שלישי) בחתונתו של עומר אצילי התקיימה שיחה ערה בין ג'ורדי קרויף לבין ממן, אבל בלי קשר אליה, המהלך נבחן בימים האחרונים במכבי תל אביב.

עוד אצל הצהובים: מערכת היחסים שהתחממה בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד תסייע ככל הנראה לאשדוד לצרף בהשאלה את החלוץ דור ג'אן. במכבי תל אביב צפויים להחתים את ג'אן על חוזה חדש לשלוש שנים, וכחלק מהעסקה הוא יושאל לאשדוד עד סוף העונה. החלוץ שכבש העונה עשרה שערים במדי בית"ר תל אביב/רמלה הוא יעד של מאמן מ.ס אשדוד עמיר תורג'מן, שגם דחף להידוק היחסים בין אשדוד למכבי תל אביב. גם הבלם שחר פיבן אמור לעבור בהשאלה לאשדוד.

עוד בנושא:

סטיב מקלארן: "תכננתי לעבוד במכבי תל אביב רק 3-4 ימים בשבוע"
מכבי תל אביב: אלירן עטר מאוכזב ממעמדו

חנן ממן, הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
מבוקש. ממן/יוסי ציפקיס

בתוך כך החלו במכבי תל אביב להתכונן למשחק הגביע מול בני ממב"ע. לא מעט שחקנים שלאחרונה לא קיבלו דקות יפתחו בהרכב, וביניהם אלירן עטר, אופיר דוידזאדה וטל בן חיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully