וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן: "תכננתי לעבוד במכבי תל אביב רק 3-4 ימים בשבוע"

האנגלי שעזב את הצהובים בשבוע שעבר, סיפר ל"סקיי ספורטס": "הגעתי כיועץ לג'ורדי קרויף וסיימתי כעוזר מאמן במשרה מלאה. זו הייתה חוויה נהדרת, הקבוצה משחקת בסגנון ספרדי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אביעד בלילי

סטיב מקלארן שעזב את תפקידו כעוזר מאמן מכבי תל אביב בשבוע שעבר, התראיין היום (שלישי) ב"סקיי ספורטס" וסיפר על חמשת החודשים שלו בישראל, כמו על הסיבה בגללה חזר.

"הייתי רחוק מהעין ורחוק מהמודעות. אז הייתי צריך לחזור כדי להיות יותר קרוב", אמר מקלארן בן ה-56, "אני רוצה לאמן שוב, אני מלא מוטיבציה לעשות זאת, בעיקר אחרי חמישה חודשים בתל אביב. אני רוצה לשמש מאמן ראשי, כאן או בחו"ל".

מקלארן סיפר: "הגעתי למכבי תל אביב כדי לסייע לג'ורדי קרויף כיועץ. תכננתי לעבוד שלושה-ארבעה ימים בשבוע, אבל זה נגמר במשרה מלאה. בסופו של דבר שימשתי כעוזר שלו, העברתי אימונים וישבתי לצדו במשחקים".

המאמן סיכם: "זו הייתה חוויה נהדרת. ישראל היא מקום מיוחד, בעיקר תל אביב. מבחינת כדורגל, חוויתי שוב מפעל אירופי, את הליגה האירופית. זכינו בגביע הליגה, התואר הראשון של המועדון אחרי שלוש שנים וחוויתי הרבה דברים שונים. צוות האימון ספרדי, צורת המשחק ספרדית - זה היה ניסיון מצוין ושיעור מצוין".

עוד בנושא

במכבי תל אביב ניתחו: באנגליה יהיה למקלארן קל יותר לקבל הצעות
ג'ורדי קרויף: "קרלוס גרסיה מנהיג, השחקנים יילחמו בשבילו"
אלירן עטר מאוכזב ממעמדו, קרויף ניסה להרגיע אותו

יועץ מקצועי מכבי תל אביב סטיב מקלארן. יוסי ציפקיס
"ישראל היא מקום מיוחד, בעיקר תל אביב". סטיב מקלארן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully