וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר מאוכזב ממעמדו

2.1.2018 / 7:18

החלוץ שלא שותף מול בני סכנין ירד די עצבני לחדר ההלבשה לאחר המשחק. ג'ורדי קרויף: "העדפתי את החלוצים הגבוהים והחסונים, הוא ישחק עוד הרבה". מרואן קבהא שנכח במשחק מעניין את הצהובים, אך מחירו עדיין מרתיע

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אביעד בלילי

1. מכבי מנצחת אבל מגמגמת

מכבי תל אביב המשיכה אומנם לנצח אמש (שני), הפעם את בני סכנין, אך במועדון קיימת אכזבה מכך שהקבוצה לא מצליחה להרים את עצמה ולנצח משחקים בצורה משכנעת. הצהובים שיחקו טוב במחצית הראשונה, אבל בדקות הטובות שלהם הם לא ידעו להבקיע. דווקא אחרי הגול שכבשה שהביא את בני סכנין לצאת קדימה, לא ידעה הקבוצה לעשות את השער השני ונלחצה מאוד בסיום.

גם אמש דיבר ג'ורדי קרויף על כך שהשחקנים לא יודעים להרוג את המשחק, כשהוא מתכוון לזה ששוב מגיעה מכבי תל אביב לדקות האחרונות של המשחק וצריכה לחשוש משוויון ואיבוד שתי נקודות יקרות. "אנחנו לא מנצלים את העובדה שאנחנו כובשים וגורמים ליריבה לצאת החוצה ולפתוח לנו שטחים", אמר קרויף אמש. "בשטחים האלה אנחנו צריכים להבקיע את השני ולגמור את המשחק, אבל במקום זה היריב יודע שהוא רחוק רק שער אחד משוויון ואז מתחילות ההגבהות והקרנות והמצבים המסוכנים לחובתנו. אנחנו חייבים לדעת לנצח בהפרש של שני שערים".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בני סכנין
ג'ורדי קרויף: "איבדנו שליטה על המשחק אחרי השער, אני מצפה ליותר"
ראש בראש: דסה שוב הרשים, עוסמאן כמעט סידר לסכנין את השוויון

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו קרלוס גרסיה. אדריאן הרבשטיין
עוד ניצחון. ג'ורדי קרויף/אדריאן הרבשטיין

2. קרויף ביקר אבל גם החמיא

מצד שני, היו כאלה בקבוצה שגם הזכירו אמש בדרך חזרה מעכו לתל אביב שכל שלוש המובילות האחרות ניצחו בקושי. "הפועל באר שבע ניצחה בתוספת הזמן, בית"ר ירושלים והפועל חיפה ניצחו בקושי וכנראה שגם אנחנו חיקינו אותן וניצחנו בכוח", אמרו בקבוצה. קרויף, שכאמור העביר ביקורת על העובדה ששחקניו לא יודעים להכריע משחקים בצורה הרבה יותר ברורה, חילק גם מחמאות: "אני חושב שבגמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע ובמשחק החוץ מול בית"ר ירושלים, החזרנו למכבי תל אביב את האמונה. שני הניצחונות האלה בארבעה ימים, יצרו אצלנו את האמונה. היום השחקנים שלנו הרבה יותר בטוחים בעצמם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מקבל פחות דקות. אלירן עטר/ברני ארדוב

3. עטר מאוכזב ממעמדו. קרויף מנסה להרגיע

אלירן עטר לא פתח גם אתמול בהרכב, אלא שהפעם הוא אפילו לא שותף כמחליף. החלוץ ירד די עצבני לחדר ההלבשה. קרויף שרדף אחריו כל הקיץ, ניסה להסביר: "אני מאוד מרוצה מאלירן. בארבעה חודשים שהוא איתנו הוא שותף ב-24 משחקים. היום העדפתי את החלוצים הגבוהים והחסונים בסוף כי בני סכנין שלחה כדורים ארוכים ומסוכנים לרחבה שלנו ורציתי את השחקנים שיוכלו לסייע הכי טוב להגנה. עד כמה שאני יודע ההתאחדות מאפשרת רק ל-11 שחקנים לשחק. אם ייתנו לי לשתף 20 שחקנים, אז כולם יהיו בהרכב ואף אחד לא יהיה מאוכזב. אני בטוח שאלירן ישחק בקרוב".

מרואן קבהא שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
נכח ביציע. מרואן קבהא/אדריאן הרבשטיין

4. המחיר של קבהא עדיין מרתיע

ביציע אתמול במשחק בעכו ישב מרואן קבהא וצפה במשחק. הקשר הגיע למשחק בלווית חברו מוחמד כליבאת שלא שיחק בשורות בני סכנין. מכבי תל אביב בעניין של קבהא ובעיקר מכוונת לעבר העתיד. הצורך בשחקן אינו מיידי מאחר שבתפקיד של קבהא יש למכבי תל אביב מספיק שחקנים כרגע. בקבוצה היה מי שאמר אמש כי כל עוד מאריבור תדרוש תמורת הקשר סכום שינוע סביב מיליון יורו, לא תהיה עסקה.

מקורבים לקבהא סיפרו כי הוא מעוניין להגיע למכבי תל אביב, אבל ציינו כי הכדור נמצא בין המועדונים וסוכנו של השחקן. בכלל, בכל הקשור לרכש בחלון ההעברות שייפתח מחרתיים, דומה שיהיו בקבוצה שינויים אבל לא גדולים במיוחד. שחקן אחד או שניים יגיעו מקסימום, כך העריכו אמש גורמים בקבוצה וגם זה עוד תלוי באישור של מיטש גולדהאר שעדיין לא נתן אור ירוק לכל מה שקרויף רוצה לעשות.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מזהיר משאננות בגביע. שרן ייני/אדריאן הרבשטיין

5. ייני חושש מהפתעה בגביע

קרויף ינצל את משחק גביע המדינה מול בני ממב"ע בשבת הקרובה כדי לתת למספר שחקנים שלא שיחקו באחרונה דקות משחק. אופיר דוידזאדה יחזור וכך גם טל בן חיים, אייל גולסה, אלירן עטר, יובל שפונגין ושחקנים אחרים. הקפטן שרן ייני סופר מאוד את היריבה: "אין משחק קל בגביע המדינה. אני זוכר שישבתי בחוץ וראיתי אותנו עוד מפסידים לבית"ר שמשון תל אביב בגביע המדינה. בגלל זה יש סינדרלות בגביע המדינה ואנחנו צריכים להיזהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully