וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "איבדנו שליטה על המשחק אחרי השער, אני מצפה ליותר"

1.1.2018 / 23:12

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה משלוש הנקודות אבל פחות מהיכולת אחרי ה-0:1 מול בני סכנין: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח". דור מיכה: "עשינו לעצמו חיים קשים, אנחנו צריכים להיות חדים יותר"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אביעד בלילי

במכבי תל אביב היו מאוד מרוצים משלוש הנקודות הערב (שני) במשחק החוץ נגד בני סכנין. פנדל מוצלח של וידאר קיארטנסון במחצית השנייה הספיק לניצחון ליגה שלישי ברציפות ולמרות יכולת לא מזהירה, ג'ורדי קרויף וחבורתו מרוחקים רק ארבע נקודות מהפסגה ונמצאים בעיצומו של מאבק אליפות. קשר מאריבור מרואן קבהא, שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב בחלון ההעברות הנוכחי, צפה במשחק מהיציע עם שחקן בני סכנין הפצוע מוחמד כליבאת.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בני סכנין

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
קרויף עם גרסיה על הספסל/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "היינו שבע נקודות מתחת למקום הראשון לפני המשחק וידענו שאנחנו צריכים לנצח. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, בשנייה פחות טוב. איבדנו שליטה אחרי השער שכבשנו ואני מצפה מהשחקנים לשמור על ריכוז גם אחרי שער. אנחנו צריכים להמשיך לתקוף ולנסות לכבוש את השני במצב כזה. בסופו של דבר, אני מרוצה שלפחות השגנו שלוש נקודות. אנחנו צריכים לדעת לכבוש כשאנחנו מגיעים לחצאי מצבים וכשאנחנו יוצאים למתפרצות. ב-0:0 הם היו עם הרבה שחקנים בהגנה ועד שאתה מצליח לפרוץ את זה, אתה צריך לכבוש. היינו צריכים לסבול עד הסוף".

קרויף התייחס להחלטה להעניק לצהובים פנדל חוזר אחרי שמחמוד קנדיל יצא מהשער מוקדם מדי בפנדל של וידאר קיארטנסון: "לא ראיתי למה קיבלנו פנדל חוזר, אני רק יודע שהיו לנו יותר כרטיסים צהובים מאשר ליריבה. אנחנו לא ממש משחקים בשיטה קבועה, זה עניין של איזון. יש לנו סגל רחב, שחקנים טובים. חשוב שנשמור על רעננות של השחקנים". על קרלוס גרסיה אמר ההולנדי: "סוף סוף הצלחתי לשים את קרלוס גרסיה על הספסל, כשחקן לא הצלחתי להוריד אותו אל הספסל. אני אוהב את האופי שלו ואוהב שחקנים עם אופי כמו שלו. אני בטוח שהוא יהיה מצליח מאוד כאיש מקצוע".

קשר מכבי תל אביב דור מיכה: "זה לא היה פשוט, עשינו לעצמנו את החיים קשים. שיחקנו מעולה והגענו להרבה מצבים, בעיקר במחצית הראשונה. אני שמח שבכל זאת הצלחנו לכבוש ולנצח נגד קבוצה ביתית שאמנם זה לא הבית שלה, אבל תמיד קשה נגדה. אנחנו שמחים מהניצחון הזה. אני מסכים שאנחנו עדיין לא מצליחים להרוג משחקים, היו לנו משחקים שנתנו לקבוצות לחזור נגדנו. אנחנו לא מספיק חדים ליד השער וצריכים להשתפר בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרואן קבהא שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מרואן קבהא צופה במשחק מהיציע/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully