וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "פול סקולס ייזכר כשחקן פנומנלי, אבל לא כפרשן כזה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד השיב לשחקן העבר שביקר אותו ואת שחקניו ("זו לא אשמת פוגבה שהוא מרוויח הרבה יותר ממנו") אבל נזהר לא לעבור את הגבול: "סקולס עדיין מהשחקנים הטובים שראיתי"

ז'וזה מוריניו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הביקורות הולכול וגוברות. מוריניו/רויטרס

אחרי שמנצ'סטר יונייטד ניצחה את אברטון 0:2 אמש (שני) במחזור ה-22 בפרמיירליג, ז'וזה מוריניו מצא זמן להתייחס לביקורת של פול סקולס. שחקן העבר האגדי מבקר בצורה קבועה את היכולת של השדים האדומים מאז שמוריניו הגיע וביום שבת האחרון תקף את ההופעה של פול פוגבה ("הוא משוטט על המגרש") ב-0:0 נגד סאות'המפטון.

"זו לא אשמת פול פוגבה שהוא מרוויח הרבה יותר ממה שפול סקולס הרוויח", אמר מוריניו, "הוא נותן הכל. לפעמים הוא משחק מצוין, לפעמים טוב ולפעמים לא כל כך טוב. סקולס יזכר בהיסטוריה כשחקן פנומנלי, אבל לא כפרשן כזה. כל מה שהוא עושה זה להעביר ביקורת".

הפורטוגלי הוסיף שכל הזמן נזהר לא לחצות את הגבול בביקורת על אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות מנצ'סטר יונייטד והכדורגל האנגלי הוסיף: "אם יום אחד פול סקולס יחליט להיות מאמן, אני מאחל לו שיגיע ל-25 אחוז מההצלחה שלי כמאמן, שזה משהו כמו שישה תארים. אבל שוב, הוא אחד מהשחקנים הכי טובים שראיתי, הוא נתן כל כך הרבה למועדון שאני מאמן היום ואני רק יכול להודות לו".

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את אברטון 0:2
בדקה ה-94: ליברפול ניצחה את ברנלי 1:2
ואן דייק הוצג בליברפול: "אני מאושר, זה שידוך מושלם עבורי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully