וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את ורונה, צמד לפאולו דיבאלה

הארגנטינאי פתח בהרכב לראשונה אחרי כחודש והחזיר עם צמד (72 ו-78) שהוביל את הגברת הזקנה לניצחון חוץ יקר והקטנת הפער בפסגה לנקודה. אינטר שוב שמטה נקודות עם 0:0 ביתי מול לאציו

הקאן צ'לחנוילו שחקן מילאן חוגג שער. GettyImages
מנע עוד הפסד של מילאן. הקאן צ'לחנוילו/GettyImages

המחזור ה-19 של הליגה האיטלקית התחיל אמש (שישי) כאשר נאפולי הבטיחה את אליפות החורף בתום הסיבוב הראשון עם 0:1 בחוץ על קרוטונה. פיורנטינה ומילאן פתחו את משחקי שבת עם 1:1 בארטמיו פרנקי, כשרומא סיימה באותה תוצאה עם ססואולו ואילו בנבנטו האחרונה סוף כל סוף חגגה ניצחון בכורה. אינטר ולאציו נפרדו ב-0:0. יובנטוס עשתה את שלה עם 1:3 מול ורונה, פאולו דיבאלה חזר להרכב וכבש צמד.

עוד בנושא:
נאפולי אלופת החורף באיטליה אחרי 0:1 על קרוטונה
וינצ'נזו מונטלה הוצג כמאמן סביליה: "לא ציפיתי שזה יקרה"

seperator

פיורנטינה - מילאן 1:1

הגביע אולי האיר לג'נארו גאטוזו פנים עם ניצחון יוקרתי בדרבי, אבל בליגה הוא נותר עם ניצחון בודד בחמישה משחקים כמאמן ראשי. הנחמה שלו: לפחות הפסד שלישי רצוף נמנע. ג'אנלואיג'י דונארומה, בהופעתו ה-100 בשער הקבוצה, החזיק את מילאן במשחק עם שלוש הצלות נפלאות, עד שבדקה ה-71 ג'יו סימאונה ברח ללאונרדו בונוצ'י ונגח פנימה אחרי הרמה יפה של כריסטיאן ביראגי מצד שמאל. היתרון הזה של פיורנטינה החזיק מעמד רק שלוש דקות, כשמרקו ספורטיילו הדף לא מספיק טוב את הבעיטה של סוסו והמחליף הקאן צ'לחנויולו היה על הריבאונד והשווה עם שער הליגה השני שלו בסך הכול. פיורנטינה עם משחק שביעי ללא הפסד בליגה, מתוכם זהו תיקו חמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'יו סימאונה שחקן פיורנטינה (משמאל) נוגח לרשת מילאן מול לאונרדו בונוצ'י, ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
ברח ללאונרדו בונוצ'י ונגח פנימה. ג'יו סימאונה/GettyImages

רומא - ססואולו 1:1

אוזביו די פרנצ'סקו פגש את קבוצתו הקודמת, הרכש שהביא עמו ממנה כבש, אך זה לא הספיק לניצחון באולימפיקו. לורנצו פלגריני, הקשר שכאמור עשה בקיץ את המעבר מססואולו לרומא, העלה את הג'אלורוסי ליתרון בדקה ה-31 אחרי מסירה של אדין דז'קו. האורחת, שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, הצליחה להשוות עם נגיחה טובה של סימונה מיסירולי בדקה ה-78, והלחץ של רומא בדקות הסיום הניב רק שער שנפסל בעזרת שופט הווידאו. אחרי ההדחה מהגביע בידי טורינו וההפסד ליובנטוס, רומא סיימה את 2017 עם איבוד שתי נקודות נוספות.

פטריק שיק שחקן רומא (מימין) מול פרנצ'סקו מניאנלי שחקן ססואולו. GettyImages
עוד משחק מתסכל. פטריק שיק מול פרנצ'סקו מניאנלי/GettyImages

אינטר - לאציו 0:0

הנראזורי ממשיכים במגמת ההידרדרות שלהם ורשמו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, מה שהותיר אותם עם 41 נקודות, שבע מתחת לנאפולי המוליכה, מה שנראה כמותיר את הדרומיים ואת יובנטוס כשתי הקבוצות היחידות שיילחמו על התואר עד תום העונה. אגב, בין כל המשחקים ללא ניצחונות הללו של אינטר הייתה גם הדחה מהגביע מול מילאן ובסך הכול אינטר סגרה 375 דקות ללא שער. לאציו, מנגד, שיפרה את מאזנה ל-37 נקודות ולא הצליחה להשיג ניצחון ליגה שנייה, אבל כן התקרבה כדי שתי נקודות מהיריבה העירונית רומא וארבע מאינטר עצמה.

בורחה ואלרו שחקן אינטר. רויטרס
ואלרו תוהה: מאין יבוא עזרי?/רויטרס

ורונה - יובנטוס 3:1

פאולו דיבאלה פתח בהרכב הגברת הזקנה לראשונה מאז 1 בדצמבר והחזיר עם השערים הראשונים שלו בליגה מאז 19 בנובמבר. הארגנטינאי בן ה-24 הרשית פעמיים, חילץ את יובנטוס ממצב לא נוח והקטין את הפער שלה מנאפולי בחזרה לנקודה אחת בלבד. בלס מטוידי כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה השישית אחרי שהגיע ראשון לכדור שחזר מהקורה בעקבות בעיטה עוצמתית של גונסאלו היגואין וזה 0:1. המארחת איזנה בדקה ה-59 כשדווקא מרטין קאסרס הוא הכובש מול האקסית וקובע 1:1. אז הגיעה החגיגה של דיבאלה. בדקה ה-72 הוא המשיך מסירת רוחב של סטפן ליכשטיינר פנימה וקבע 1:2. בדקה ה-78 הוא בעט פנימה בתום מבצע אישי נהדר וזה 1:3. ורונה נותרה במקום ה-19 והלפני אחרון עם 13 נקודות.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
חזר להרכב וגם לכבוש. דיבאלה/רויטרס

בנבנטו - קייבו 0:1

תגידו מזל טוב לנועלת הטבלה, שחיכתה לסיום הסיבוב כדי להפוך לקבוצה האחרונה בחמש הליגות הבכירות שמשיגה ניצחון ראשון העונה. מאסימו קודה דחק את שער הניצחון בדקה ה-64, ולשם שינוי בנבטו לא ספגה בתוספת הזמן והצליחה לשמור על התוצאה. הגיע הזמן.

שחקני בנבנטו חוגגים. GettyImages
חיכו סיבוב שלם. שחקני בנבנטו חוגגים/GettyImages

משחקים נוספים

אטאלנטה - קליארי 2:1
לאטאלנטה: אלחנדרו גומס (92). לקליארי: לאונרדו פאבולטי (6), סימונה פדוין (23)

בולוניה - אודינזה 2:1
לבולוניה: דנילו (27, עצמי). לאודינזה: סילבן וידמר (37), קווין לזניה (48)

סמפדוריה - ספאל 0:2
לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (92 בפנדל ו-94)

טורינו - גנואה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully