וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד כלכלי? בוזגלו קיבל מענקים שמנים על שערים ובישולים

28.12.2017 / 8:13

בדומה לחוזה של זהבי בסין, במועדון התחייבו לעשרת אלפים דולר על מעורבות בשער אך מבהירים: "לא יפסיד בגלל הפציעה". שחר ערך אסיפה: "בסוף הקבוצה תצליח". אלאך מעדיף את פרייזר כמאמן. מזרחי תורגל במקום בוזגלו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי חיפה מנסים לשים בצד את סיפור מאור בוזגלו ולהתרכז במשחק הליגה מול הפועל עכו, אך נראה כי המשימה לא תהיה פשוטה. השחקן, שערך אתמול מסיבת עיתונאים יחד עם בני משפחתו, הגיע אתמול (רביעי) לכפר גלים ושוחח עם השחקנים. במועדון הבהירו כי הוא ימשיך לעשות זאת גם בתקופת השיקום. לבוזגלו עשוי להיגרם הפסד מסוים מהמענקים שהיה אמור לקבל בחיפה. מקורב להסכם חשף אתמול כי חיפה העניקה לשחקן מענקים שמנים של עשרת אלפים דולר על שער או בישול, מה שהיה אמור להגדיל את שכרו מדי עונה. הדבר מזכיר במעט את המענקים שמקבל ערן זהבי בסין, אם כי במקרה שלו מדובר במענקים שמנים יותר. "מאור לא יפסיד מהפציעה, נדאג לו ונעמוד מאחוריו עד תום החוזה", הבהירו בחיפה.

אחרי השיחה שערכו בוזגלו ורוב מאס עם השחקנים, נשיא המועדון יעקב שחר הגיע אתמול לכפר גלים ואסף את השחקנים לשיחה קצרה. במהלך השיחה אמר בין היתר: "מבחינת היכולת, ראיתי דברים טובים מהמשחק בטרנר. אין לי ספק שאם תמשיכו ביכולת הזאת, הקבוצה תצליח". שחר איחל החלמה מהירה לבוזגלו ומצפה שהקבוצה תיקח נקודות מול עכו ורעננה בשני המשחקים הקרובים, במטרה להתקרב לפלייאוף העליון. "אם לא ננצח את שני המשחקים הקרובים, הסיפור נגמר. אפשר לשכוח מהפלייאוף. העובדה שמועדון בסדר גודל כזה עדיין לא יכול לומר שהוא מסוגל לנצח שתי קבוצות תחתית, מעידה יותר מהכל על המצב שלנו", אמר אחד השחקנים.

עוד בנושא:

מאור בוזגלו: "אעבור כל דבר". אביו: "אף אחד לא האיץ בו לחזור"
אסי בוזגלו: "כל מה שברקת עשתה במשך עשור, ירד לטימיון בערב אחד"
מאור בוזגלו סובל מקרע ברצועה הצולבת ומפגיעה במיניסקוס
אלמוג בוזגלו נגד האוהדים: "קריאות זוועתיות, כואב לי על ההורים"
ניר דוידוביץ': "ראיתי אנשים שחזרו מרצועה צולבת בפעם הרביעית"

שחקנה של מכבי חיפה מאור בוזגלו. ברני ארדוב
מענקים שמנים על שערים ובישולים. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

מוחמד אלאך עדכן בימים האחרונים את ראשי המועדון כי הוא עדיין ממתין למאמן ההולנדי הנק פרייזר, כך טוענים מקורבים לעסקה. העדכון הזה מגיע בניגוד גמור לדברים שהשמיע ההולנדי בתקשורת בארצו לפני מספר ימים, אז טען כי הוא יסיים את העונה בויטסה. "אלאך מעדיף את פרייזר בתור המאמן הראשי שלו, והוא יודע זאת. השאלה הגדולה היא האם הוא יעזוב את ויטסה בפגרה", אמר אותו מקורב לעסקה. כזכור, אלאך עדכן לפני מספר ימים את ההנהלה כי המטרה שלו היא למנות מאמן תוך שבועיים. הוא מחפש מאמן בכיר נוסף למקרה שפרייזר לא יגיע.

בהתאם להחלטה החדשה של אלאך, לפיה ההרכב ישמור על יציבות עד תום העונה, מלבד שינוי כפוי אחד בהרכב בו צפוי אופיר מזרחי להחליף מאור בוזגלו, הצוות המקצועי לא יערוך יותר משינוי אחד נוסף. למרות התוצאות האחרונות, אלאך מתעקש כי אם הקבוצה תשמור על הרכב אחיד עד תום העונה ותגבש הרכב קבוע, הקבוצה תוכל להתייצב לחזור למאבקי הצמרת בעונה הבאה. שלומי אזולאי כשיר וייתכן שייכלל בסגל למשחק הקרוב. במועדון בונים על הקשר שאמור להיות אחד מעמודי התווך של הקבוצה עד תום העונה. נטע לביא אמור לחזור בקרוב.

במועדון הבהירו כי בניגוד לפרסומים המגן שי בן דוד ממשיך בפעולות השיקום ולא יכול להתאמן. "הוא יעבור שיקום יחד עם שני השחקנים הפצועים ויחזור אלינו כשהוא כשיר, בשבוע הבא. אף אחד לא מושעה". הפועל עכו רוצה את בן דוד. היום (חמישי) אחר הצהריים תערוך חיפה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully