וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו נגד האוהדים: "קריאות זוועתיות, כואב לי על ההורים"

26.12.2017 / 20:55

קשר בני יהודה התייחס באינסטגרם לפציעת אחיו: "כשאוהדי באר שבע צעקו 'בוזגלו מת' ברגע כזה קשה ועצוב, המשפחה שלו התרסקה בבית". אסי בוזגלו: "יש אנשים ששכחו שעשית אותם המאושרים באדם"

יותם רונן

במכבי חיפה ובכלל ברחבי ליגת העל ממשיכים לנסות לעכל את החדשות הרעות בנוגע למאור בוזגלו, שסובל שוב מקרע ברצועה הצולבת ברגל ימין ומנז' נוסף במיניסקוס, וגמר את העונה חודש בלבד לאחר שחזר מחצי שנת היעדרות. אחיו, אלמוג בוזגלו, שמשחק בבני יהודה, העלה פוסט ארוך לעמוד האינסטגרם שלו ותקף את אוהדי הפועל באר שבע על היחס שלהם למאור.

"דווקא עכשיו ברגעים כאלה קשים, הפוסט הזה מיועד לכם האוהדים", כתב, "אנחנו שחקני כדורגל, עוברים מקבוצה לקבוצה מגיל 0 רגילים ללחץ, תשרקו לנו בוז, תקללו, תקראו קריאות, כלום לא חודר אלינו,.יש לנו עור מברזל ושום דבר לא חודר לתוכנו למרות שאנחנו בני אדם. בחרנו במקצוע רגיש, לחוץ ומלא אמוציות כך שאנחנו חייבים להתמודד עם רגעים כאלה. לפעמים זה גם נותן מוטיבציה כי למרות שזה 'רק ספורט' כל הצדדים תמיד רוצים לנצח ויעשו הכל כדי לנצח. בשבילי וגם בשביל אחרים התשובה היא כדור ברשת או ניצחון.

"א ב ל... ויש פה אבל גדול. לעולם אל תשכחו שכשאתם מקללים אותנו אולי המשפחה הקרובה שלנו יושבת לידכם, והם לוקחים את זה מאוד קשה. לדוגמא, היה לי משחק שלא הפסיקו לקלל אותי קללות ברמה הכי קשה ( לאבא שלך סר**, לאמא שלך שית** וכו') ואישתי ישבה ביציע ופשוט התחילה לבכות. כשאני סיימתי את המשחק באתי אליה על חיוך ואמרתי לה שבשבילי זה רק כיף ומוטיבציה ושום דבר מעבר לזה, אבל בשבילה זה קשה מאוד והיא לקחה ללב ומאז לא הגיעה לכמה משחקים".

עוד בנושא

מאור בוזגלו סובל מקרע ברצועה הצולבת ומפגיעה במיניסקוס
ניר דוידוביץ': "באיטליה גיליתי אנשים שחזרו מרצועה צולבת בפעם הרביעית"
הספין שיגמור את העונה: הערב הקשה של הסופרסטאר היחיד בליגה

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו עם אחיו שחקן בני יהודה אלמוג בוזגלו. יוסי ציפקיס
אלמוג ומאור, במפג ביניהם בשבוע שעבר/יוסי ציפקיס

"אז שתבינו", כתב אלמוג, "אם אוהדי ב"ש צעקו רובם 'בוזגלו מת' בדיוק ברגע קשה ועצוב עבור מאור, ברגע שנפצע שוב באותה ברך, אני מבטיח לכם שלא חדר אליו כמעט כלום באותו רגע. יש לו אופי חזק מאוד הוא פשוט התבאס מאוד בגלל הפציעה ואני בטוח שהוא לא התייחס לקהל בכלל, למרות הקריאות הזוועתיות. מה שהכי כאב לי באותם רגעים זה שאמא שלי ואבא שלי באצטדיון לקחו את זה מאוד קשה, אשתו של מאור והילדים פשוט התרסקו בבית. לא מספיק הפציעה נפלה עליהם משום מקום פתאום לשמוע דבר כזה.

"משחקן שעד לפני שנה הלך לכל אוהד שני בב"ש לאירוע, בר מצוות, חתונות, הפתיע ילדים בפתח ביתם רק כי העריצו אותו, כיבד כל אחד שביקש ממנו 'טובה' הכי קטנה (בואו נשים את התרומה המקצועית בצד). אני גם כדורגלן בליגת העל ואני אומר לכם שאין הרבה שחקנים שהיו עושים את הדברים האלה למענכם, למען האוהדים. חברים, שמחה לאיד⁉️ אהבת חינם‼️ תאהבו, תכבדו, תנו ותקבלו חזרה. אחרי הכל המשחק הוא בשבילנו ובשבילכם, אל תהרסו את זה. נ.ב - מאור בוזגלו זה השחקן הכי חזק מנטלית שאני מכיר, אם חשבתם שהוא יוותר יש לכם טעות גדולה. אני מבטיח לכם שהוא יחזור ובגדול!! אוהב אותך מאוד, יודע כמה אתה חזק אנחנו איתך, מחזקים אותך ואוהבים מאוד!!!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אסי בוזגלו הוסיף בפוסט משלו: "אח שלי בלב! אני אאחל לך החלמה מהירה, אין לי ספק שתחזור חזק יותר! אתה ילד שלעולם לא מוותר וזה הייחודיות שלך... יש אנשים שעם זיכרון קצר, ושכחו צ'יק צ'ק כמה נתת להם, וגרמת להם לחייך ועשית אותם המאושרים באדם. אנחנו יודעים שבכדורגל כמו בכדורגל העולם גלגל... אני יודע שיבוא היום ששוב תניף את ידיך למרומים ותודה לבורא עולם שוב על כל הטוב שנתן לך ועל הדרך שעשית. רק דבר אחד אל תשכח והוא רשום לנו על הגב של החולצה - שאנחנו בוזגלו!!!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully