וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ': "באיטליה גיליתי אנשים שחזרו מרצועה צולבת בפעם הרביעית"

26.12.2017 / 20:24

מאמן השוערים של מכבי חיפה קרע את הרצועה הצולבת פעמיים, אבל השתקם וחזר לקחת אליפויות. בראיון לוואלה! ספורט הוא מספר: "קשה לחיות עם המצב הזה, אבל אין הרבה אופציות. מאור קורץ מחומר של ווינרים. רק טיפוס כזה יעבור פציעות"

יותם רונן

במשפחת בוזגלו עדיין לא עיכלו את הבשורה הכואבת על הפציעה החוזרת של מאור. הקשר קרע שוב את הרצועה הצולבת ועכשיו פניו לקראת שיקום ארוך, במטרה להכשירו לעונה הבאה. מי שמלווה את בוזגלו בתהליך הוא מאמן השוערים ניר דוידוביץ', שקרע את הרצועה הצולבת פעמיים, אבל חזר לשחק. מאמן השוערים של מכבי חיפה קרע את הרצועה במהלך משחק הנבחרת מול ספרד ובפעם השניה במסגרת האירופית מול בלשינה הבלארוסית, אבל השתקם, חזר, ולקח עוד אליפויות עם מכבי חיפה.

דוידוביץ', שאף הוא התקשה לקבל את תוצאות חוות הדעת הרפואית, התייחס הערב לפציעה של בוזגלו. "כמי שעבר את הפציעה הזאת ומבין מה הסיכוי ומה הסיכון שזה יחזור, אני מבין שקשה לחיות עם המצב הזה, אבל אין הרבה אופציות לבחירה כרגע", אמר השוער. "איך מתאוששים מזה? זה קשה. בוזגלו יודע לקראת מה הוא הולך, זה לא פשוט. הדבר הזה דורש הרבה תעצומות נפש. ברגע שאתה מחליט מה אתה הולך לעשות, אז אתה אוסף את כל הכוחות שיש ויוצא לדרך".

עוד סיפר דוידוביץ': "כשעברתי שיקום באיטליה, ראיתי גם כאלה שעברו רצועה צולבת בפעם הרביעית, ועדיין חזרו לשחק. זה אומר שזה אפשרי. ברור שמדובר בתקופה של אי ודאות. זה תהליך לא פשוט. אני מכיר את מאור המון שנים, הוא קורץ מחומר של ווינרים. הוא לא מפחד מעבודה קשה. רק טיפוסים כאלה יכולים לעבור את הפציעות האלה".

עוד בנושא

מאור בוזגלו סובל מקרע ברצועה הצולבת ומפגיעה במיניסקוס
הספין שיגמור את העונה: הערב הקשה של הסופרסטאר היחיד בליגה
המשקם של מאור בוזגלו: "מאור לא חזר מוקדם. אחרי צולבת אתה נמצא בסיכון מוגבר"

ניר דוידוביץ' מאמן שוערים מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניר דוידוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully