וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי בוזגלו: "כל מה שברקת עשתה במשך עשור, ירד לטימיון בערב אחד"

27.12.2017 / 7:09

אחיו של מאור, תוקף את האדומים והבעלים שלו: "מאור הפך מועדון קטן לגדול. הקהל עשה נזק בלתי הפיך, ייקח לאלונה הרבה זמן לתקן את הרושם הזה". על הטקס לכבודו: "קנו זר ב-20 שקל, עשו טקס בתוך טקס". בחיפה אופטימיים: ננסה להחזירו ביולי. ימונה לקפטן לאחר שישוב

עריכת וידאו:ניר חן

במשפחת בוזגלו עדיין מנסים לעכל את הבשורה לפיה מאור גמר את העונה בגלל קרע חוזר ברצועה הצולבת. דבריו של ניר דוידוביץ', שחווה מקרה דומה, הוסיפו מעט אופטימיות בנוגע למצבו של השחקן. כזכור, שוער העבר שמשמש היום כמאמן השוערים של הקבוצה אמר אתמול כי במהלך השיקום שעבר באיטליה, פגש מספר שחקנים שעברו קרע רביעי ברצועה אך חזרו לשחק. במכבי חיפה אמרו אתמול כי הם מתכוונים לתת לבוזגלו את כל הטיפול והעזרה הדרושים על מנת שיחזור לשחק. המטרה הראשונית היא לגרום לבוזגלו לחזור לאימונים כבר בחודש יולי, בעוד כשבעה חודשים, על מנת לפתוח את העונה הבאה. בנוסף, במועדון כבר החליטו כי יקבל את סרט הקפטן לאחר שישוב, כפי שהיה מתוכנן. כעת, לאור הפציעה ועזיבת דקל קינן, גל אלברמן עשוי לקבל בחזרה את סרט הקפטן השני.

בינתיים, במשפחתו של השחקן לא שוכחים את ההתנהגות של אוהדי הפועל באר שבע. במכבי חיפה סיפרו אתמול כי אוהדי הקבוצה היריבה קיללו וירקו על נטע לביא ושלומי אזולאי שישבו ביציע, ובנוסף קראו לעברם: "הלוואי שגם אתם תקרעו את הרצועה". גורם במועדון אמר: "מה שקרה עם לביא ואזולאי הוא מקרה שמעיד עוד יותר על חוסר הרגישות שלהם כלפי שחקנים. מאור בחור חזק, הוא התעלם, אבל הם תפסו אותו ברגע קשה". בוזגלו, אגב, החליט לעבור את הניתוח בחו"ל ולא בארץ, כשאחת האופציות היא ספרד.

עוד בנושא

מאור בוזגלו סובל מקרע ברצועה הצולבת ומפגיעה במיניסקוס
אלמוג בוזגלו נגד האוהדים: "קריאות זוועתיות, כואב לי על ההורים"
ניר דוידוביץ': "ראיתי אנשים שחזרו מרצועה צולבת בפעם הרביעית"

מאור בוזגלו מקבל פרחים  אלונה ברקת. ברני ארדוב
משפחת בוזגלו לא נרגעת. אלונה ברקת עם מאור בטקס לפני המשחק/ברני ארדוב
"כל מה שאלונה עשתה במשך עשור ירד לטימיון בערב אחד. היא יכולה לספר עד מחר סיפורים על מניעת אלימות וגזענות, ייקח לה עוד הרבה זמן לתקן את הרושם הזה"

הבוקר בחר אחיו של השחקן, אסי בוזגלו, להגיב בצורה קשה כלפי האירועים. תחילה התייחס בוזגלו לבשורה הקשה שקיבלה המשפחה אתמול. "תחושה קשה זו הגדרה עדינה למה שאני חווה כעת. זו מכה אנושה בשבילנו", אמר בוזגלו. "לא ציפינו שזה יקרה חודש אחרי החזרה של מאור למגרשים. עוד יותר קשה זו הצורה שבה הוא היה צריך לעבור את הפציעה הזאת. כל מה שקרה מסביב הוציא את כל המשפחה משווי משקל. אני מדבר כמובן על ההתנהלות של אלונה ברקת ואוהדי הפועל באר שבע".

"מאור הוא שחקן שנתן כל כך הרבה למועדון במשך ארבע שנים, שינה את התדמית מקצה לקצה. באר שבע היה מועדון קטן שהפך למועדון גדול בזכותו, אבל הם עדיין מתנהלים כמו מועדון קטן", המשיך בוזגלו, שחקנה של הפועל מרמורק המושבת בגלל פציעה. "לא ציפיתי מהם לדבר כזה. מבחינתנו, כל מה שאלונה עשתה במשך עשור ירד לטימיון בערב אחד. היא יכולה לספר עד מחר סיפורים על מניעת אלימות וגזענות, על תרומות לקהילה. ייקח לה עוד הרבה זמן לתקן את הרושם הזה. הקהל עשה לה נזק בלתי הפיך, אבל העולם הוא גלגל".

בוזגלו הסביר: "ברקת בחרה לעשות לו טקס בתוך טקס. טקס לבוזגלו בתוך טקס לאנשי איחוד הצלה. זה היה מביך ומבייש את המועדון. חבל שלא ראיתם את זר הפרחים שהעניקה לו, זר של 20 שקל. אין לי מושג איפה קנו אותו, אבל היא עשתה את הטקס כדי לצאת לידי חובה. אחרי הבושה הזאת, אוהדי באר שבע צעקו לו 'בוזגלו מת' כשהוא על הרצפה. אני לא יכול לקבל את זה. כואב לנו הלב, אבל כמו שכולם יודעים שם, אנחנו משפחה חזקה, מאוחדת ומלוכדת. לא משנה מה יקרה, מאור יוכיח בסופו של דבר לכולם שהוא המנצח הגדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יעקב בוזגלו ביציע, אסי בוזגלו. קובי אליהו
לא נרגעים. אסי בוזגלו עם אביו ואימו/קובי אליהו

על השעות האחרונות שלפני ניתוח תוצאות הבדיקה אמר: "הייתי עם מאור עד ארבע לפנות בוקר ביום המשחק, אתמול חיכינו יחד לתוצאות. גם אני היום עם קרע בצולבת, כך שאני מכיר את הפציעה הזאת מקרוב. לא ניתן לאף אחד לשבור אותנו, בטח לא מאור. אני בניגוד אליו לא אלך לניתוח, לא חושב שכדאי לי משום שאחזור בגיל 36 למגרשים".

בהפועל באר שבע אמרו בתגובה: "אנחנו אוהבים את מאור הן כאדם והן כשחקן וכאבנו מאוד את פציעתו. מאחלים לו החלמה מהירה ושלמה".

ומה קורה במכבי חיפה? לפני מספר שבועות במועדון גיששו אצל ליאור רפאלוב במטרה להחזירו לישראל. לאור פציעת בוזגלו ינסו במועדון לקדם את העניין, אך הבהירו כי "לא נשלם כל מחיר עבורו". אופיר מזרחי עשוי להחליף את בוזגלו בהרכב. מוחמד אלאך מנסה עדיין למצוא מאמן מתאים לקבוצה. על פי מה שמסר להנהלה, ייתכן שתוך שבועיים ימצא מאמן לקבוצה.

בשעות הצהריים, פרסם יעקב בוזגלו עוד פוסט בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully