וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "ציפיתי שכשאלאך מגיע, הוא יביא איתו צוות אימון"

שחקן העבר של מכבי חיפה דיבר על עוד עונה חלשה של הקבוצה: " כשאין שחקני בית וקפטן מקומי, זו בעיה. לי זה צורם". על השחקנים: "כשאתה במועדון גדול ואתה לא טוב, קח אחריות"

עריכה: מתן חדד

בווידיאו: יניב קטן מתראיין ל"טוכמן וחמי"

יניב קטן שחקן מכבי חיפה לשעבר בטקס הפרידה עם יעקב שחר נשיא המועדון. קובי אליהו
לא מקבל את התלונות על הלחץ. קטן/קובי אליהו

"אני חושב שאחת הבעיות העיקריות היא שמכבי חיפה איבדה את הזהות שלה. כשאין שחקני בית וקפטן מקומי, זו בעיה. כששחקני בית לא מצליחים לתקוע יתד זו בעיה. כל השחקנים שנמצאים היום בקבוצה - כבודם במקומם מונח, אבל בתור אחד שגדל במועדון, לי זה צורם. אין בסיס מקומי. אני לא מצפה שיהיו שמונה-תשעה שחקני בית, זה לא יקרה, אבל חייבים להיות שלושה-ארבעה".

את הדברים הללו אמר היום (ראשון) יניב קטן, שהתראיין בתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי". שחקן העבר בן ה-36, שזכה עם מכבי חיפה בשש אליפויות ולבש את מדי הקבוצה קרוב ל-250 פעמים, דיבר על עוד עונה לא מוצלחת של הקבוצה.

עוד ב"טוכמן וחמי":

תומר חמד: "לא אוהב שמייצרים 'מחנה חמד' ו'מחנה זהבי'"
אייל סגל על עלי מוחמד: "הסכם הוא הסכם, גם כשהוא לא חתום"

קטן נשאל על ידי טוכמן האם התקשורת בחיפה מלחיצה יותר ממקומות אחרים והשיב: "לא הייתי במקומות אחרים, אבל כל שחקן שמגיע למכבי חיפה אמור להיות דומיננטי; לחיות עם תקשורת וביקורות, זה חלק מהכדורגל. לשחק במכבי חיפה זה לא רק לדעת לתת פס, יש הרבה דברים מעבר".

קטן הוסיף: "גם אני ספגתי ביקורת לא הפסקה - זה חלק מהמשחק, אין מה לעשות. במועדון כמו מכבי חיפה כשאתה לא טוב, אתה מקבל בראש. צריך לדעת להתמודד, להיות מעל הדברים האלו. גם כשהייתי במערכת לא ציפיתי שמישהו ישמור עלי. כשאתה במועדון גדול ואתה לא טוב, קח אחריות. כשהרגשתי שהייתי לא טוב, הייתי בא יום למחרת ועושה אימון של שלוש שעות כדי להיות יותר טוב".

על המנהל הטכני מו אלאך: "הוא קיבל פרויקט, לסדר את מכבי חיפה. למרות שציפיתי שכשהוא מגיע הוא כבר יביא איתו צוות אימון. חבר'ה, מכבי חיפה בלי מאמן היום. יש לו הרבה עבודה, הרבה מה להרוויח, הוא נמצא במועדון ענק ואני מקווה שהוא ימצא את הנוסחה. מכבי חיפה מועדון גדול והוא לא יכול להמשיך להיות איפה שהוא נמצא היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully