וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מימר לא ימשיך עונה נוספת. טאדה בדרך החוצה

24.12.2017 / 8:17

במועדון נותנים גיבוי למאמן למרות המאזן החלש, אך סעיף שקבע את המטרות בחוזהו יוביל לפרידה בקיץ. הלוזונים יצרפו שחקן התקפה והצרפתי אמור לשלם מחיר. מגבו עדיין שוקל לעזוב

שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה. לילך וייס, מערכת וואלה!
לא מצליח לשפר את רמת המשחק. מימר/מערכת וואלה!, לילך וייס

אחרי התוצאות הלא טובות במחזורים האחרונים, במכבי פתח תקוה החליטו לקשור השבוע את ידי השחקנים באימון בתקוה שיוכלו להתמודד עם יציאה ממצבים מסובכים. אתמול (שבת), הקבוצה של שרון מימר שוב לא הצליחה לחזור מפיגור, הפסידה למכבי פתח תקוה 2:0 ועם שני שערים בשישה משחקים ישנה אכזבה מהמאמן. מימר שהחליף את קובי רפואה במחזור החמישי ופתח את הקדנציה שלו עם ניצחון מול סכנין, לא מצליח לשפר את רמת המשחק. בשלב זה המאמן נשאר בקבוצה וגם יעמוד על הקווים מול בית"ר ירושלים, אך הוא לא צפוי להמשיך עונה נוספת בקבוצה.

בחוזה של מימר כבר נקבע כי ימשיך רק אם יוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, במה שנראה כדבר כמעט בלתי אפשרי. "קצב צבירת הנקודות הוא קצב של קבוצה שנלחמת על הירידה. סגל השחקנים שנבנה כאן העונה צריך להגיע הרבה יותר גבוה. הכל נראה תקוע. יחד עם זאת, אין שום כוונה לעשות זעזוע. השחקנים הם אלה שישלמו את המחיר", הודו בקבוצה.

"לא רוצה להפריד זרים וישראלים. כולם נותנים את המקסימום אבל נצטרך להשתפר", ענה מימר על היכולת החלשה של שחקני הרכש שהגיעו לקבוצה עוד בקיץ. "במשחק הקודם הגענו למצבים, אנחנו צריכים להיראות טוב יותר. כקבוצה אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים. לפעמים זה עובד יותר ולפעמים פחות טוב. ניצול המצבים לאחרונה זה משהו שעובד לרעתנו לאחרונה. מגבו וניניס? יש לנו סגל של 23 שחקנים. מי שאני חושס שיהיה ראוי נמצא שם".

עוד בנושא:

אראל: "המילה אליפות לא מרתיעה אותי, ולא את קלינגר שהיה שם"
הערב בגביע המדינה: קבוצות ליגת העל מחכות להגרלת סיבוב ח'
ניק בלקמן רוצה לשחק בנבחרת ישראל

שחקן מכבי פתח תקוה גרגורי טאדה. ברני ארדוב
צפוי לעזוב אחרי חצי עונה בה לא השפיע. טאדה/ברני ארדוב

במועדון מתכוונים לצרף שחקן התקפה בתקווה שיסייע לה לשפר את המאזן החלש, מה שיוביל כנראה לשחרורו של גרגורי טאדה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, אורי מגבו שוקל לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות. למגבו יש הצעות מקבוצות אחרות, ואתמול הוא כלל לא נכלל בסגל מסיבה מקצועית.

יובל אבידור סיכם: "כרגע אנחנו לא ממצים את הפוטנציאל, העובדות מדברות. אנחנו צריכים לשפר את עצמנו מבחינת משחק ההתקפה. אבל לומר שאנחנו לא עובדים? אנחנו עובדים קשה, מנסים לשפר את עצמנו. אם אני זוכר נכון, במחצית הראשונה הגענו לשני מצבים, אבל הפועל חיפה כמעט לא הגיעה לשער. ההבדל הוא חוסר ניצול מצבים. יש קבוצות במומנטום ויש קבוצות שמתקשות. אנחנו מתקשים כרגע".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:2 ועלתה לפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully