וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת סיבוב ח': הפועל תל אביב - מכבי חיפה, באר שבע אצל אחי נצרת

גביע המדינה: מוליכת הלאומית תארח את הירוקים למפגש מסקרן, האלופה בעילוט. עוד בהגרלה: מכבי תל אביב - בני ממב"ע הגולן והגליל, בית"ר ירושלים אצל ראשון לציון, בני יהודה מול הפועל רמת גן, הפועל אשקלון - מ.ס. אשדוד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה:

הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה
עירוני קרית שמונה - הפועל עפולה
הפועל קטמון - בית"ר כפר סבא
הפועל עכו - מ.ס כפר קאסם
מכבי אחי נצרת - הפועל באר שבע
הפועל שפרעם - בני מוסמוס
הפועל רמת גן - בני יהודה
סקציה נס ציונה - בני סכנין
מכבי תל אביב - בני ממב"ע הגולן והגליל
הפועל מרמורק - הפועל כאוכב
הפועל חדרה - מכבי נתניה
הפועל ראשון לציון - בית"ר ירושלים
מכבי פתח תקוה - הפועל כפר סבא
הפועל אשקלון - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - מכבי חיפה
הפועל רעננה - הפועל ניר רמת השרון

הגרלת גביע המדינה בכדורגל. קובי אליהו
רשימת כל המשחקים/קובי אליהו

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה נערכה היום (ראשון) בבית הנבחרות בשפיים וסיפקה כמה מפגשים מסקרנים ובראשם המשחק שבו תארח הפועל תל אביב מוליכת הלאומית את מכבי חיפה במפגש בטעם של פעם שמהווה גם שחזור של גמר הגביע מ-2011 ו-2012. המרוויחה הגדולה של ההגרלה היא מכבי תל אביב שתארח את בני ממב"ע הגולן והגליל מליגה ב'. בית"ר ירושלים תצא למשחק חוץ לא פשוט אצל הפועל ראשון לציון מצמרת הלאומית, כמו גם האלופה הפועל באר שבע שתתארח בעילוט אצל אחי נצרת.

בני יהודה מחזיקת הגביע תתארח אצל הפועל רמת גן, כשהמאמן יוסי אבוקסיס אמר: "מפעל גביע המדינה הוכיח לאורך השנים שאין דבר כזה הגרלה קלה. אנחנו מחזיקי הגביע וזה מעמד מחייב. כשיגיע הרגע נתכונן בהתאם, כרגע הראש שלנו במשחק הליגה הקרוב מול הפועל חיפה".

מכבי נתניה תפגוש לדרבי אזורי את הפועל חדרה והפועל חיפה אצל הפועל פתח תקוה בעוד מפגשים בין נציגות הלאומית לליגת העל. הפועל אשקלון של יובל נעים תארח את מ.ס. אשדוד בדרבי דרומי על טהרת ליגת העל שקורה לראשונה בגביע.

משחקי הגביע ייערכו בסוף השבוע של ה-6 בינואר כאשר המנצחת תעלה לשמינית הגמר (אין משחקי גומלין).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אבי לוי רכז סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בזמן הגרלת גביע המדינה בין הפועל פתח תקוה לבין הפועל חיפה. ברני ארדוב
הקבוצות הראשונות שהוגרלו. הפועל פתח תקוה והפועל חיפה/ברני ארדוב

* הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה בשני הגמרים האחרונים מולה - 0:1 ב-2011 ו-1:2 ב-2012. זה גם היה מפגש הגביע האחרון בין הקבוצות.

* בית"ר ירושלים פגשה את הפועל ראשון לציון שבע פעמים בגביע וניצחה בכולם. באחרון, גברה על הקבוצה מהלאומית 0:2 בשמינית גמר 2011, אבל גם הכתומים חגגו בסיום אותה עונה עם עלייה לליגת העל.

* הפועל פתח תקוה והפועל חיפה נפגשות בגביע בפעם הרביעית בסך הכול, ולראשונה מאז הגמר ב-1974, אז החיפאים ניצחו 0:1 לאחר הארכה.

* הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה: מפגש פיקנטי עבור מאמן פתח תקוה דני גולן שפוטר מאימון הפועל חיפה בדיוק לפני שנה ושלושה ימים.

הגרלת גביע המדינה בין הפועל ראשון לציון לבין בית"ר ירושלים. קובי אליהו
משחק לא פשוט באצטדיון הסופרלנד לבית"ר ירושלים/קובי אליהו

* בני סכנין חוזרת שנה רביעית ברציפות לאצטדיון בנס ציונה: ב-2015 הפסידה 1:0 למכבי יבנה בסיבוב ח', ב-2016 עברה את סקציה נס ציונה בפנדלים בשמינית וב-2017 ניצחה 1:3 את מכבי שעריים בסיבוב ח'.

* הפועל ניר רמת השרון פגשה את הפועל רעננה בסיבוב ח' של גביע המדינה בפברואר 2008 וניצחה 1:3 בהארכה. את השער האחרון במשחק כבש אחד, ערן זהבי שמו.

* המפגש בין בני יהודה להפועל רמת גן הוא שחזור של חצי הגמר העונה שעברה בו ניצחו הכתומים 0:1 משער של יונתן כהן בדרך לזכייה.

* הפועל אשקלון העפילה לגמר הגביע פעם אחת בתולדותיה ב-2007 בו הקבוצה תחת הדרכתו של מירו בן שמעון הפסידה להפועל תל בדו קרב פנדלים. אשדוד מעולם לא העפילה למשחק הגמר וכעת הן נפגשות לראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully