וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יובל נעימי קולע סל ניצחון דרמטי על הבאזר מחצי מגרש

איזה פיניש: צפו בגארד הישראלי קובר שלשה אדירה בשנייה האחרונה ומעניק לקבוצתו ניצחון. ספרד: 10 נקודות לגל מקל בהפסד גראן קנאריה, 90:83 לריאל בטיס. דרושאפקה ודיוויד בלאט ניצחו 73:88 את טרבזונספור

אתר רשמי

יובל נעימי, שחקן פורלי מהליגה השנייה באיטליה, רשם אתמול (שבת) סל ניצחון יפהפה, כשקלע שלשה דרמטית כמעט מחצי מגרש בשנייה האחרונה. פורלי הצליחה לנצח 82:85 את ג'סי באטוטה ולקטוע רצף של חמישה הפסדים. נעימי סיים את המשחק עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים.

שחקן גראן קנאריה גל מקל. גראן קנאריה, אתר רשמי
10 נקודות של מקל לא הספיקו/אתר רשמי, גראן קנאריה

אחרי שהפסידה לטרנטו ביום רביעי ואיבדה את המקום הראשון בבית ביורוקאפ, גראן קנאריה הפסידה אתמול גם במסגרת הליגה הספרדית, 90:83 מול נועלת הטבלה ריאל בטיס, לה זה היה בסך הכול הניצחון השלישי ב-13 מחזורים העונה. גל מקל לא פתח בחמישייה, אך שיחק 16 דקות וחצי ותרם שורה סטטיסטית מכובדת של 10 נקודות וחמישה אסיסטים, בעוד די ג'יי סילי קלע 11 משלו. לצערם, הקבוצה שלהם איבדה יתרון שתי של שתי נקודות, בו החזיקה בפתיחת הרבע האחרון, וירדה מנוצחת אחרי רבע של 25:16. בעקבות ההפסד, הקבוצה מהאיים הקנאריים ירדה למאזן 8:5 בליגה.

מוקדם יותר היום, השיגה דרושאפקה של דיוויד בלאט 73:88 על טרבזונספור במסגרת המחזור ה-12 בליגה הטורקית ועלתה למאזן 5:7. שחקניו של המאמן הישראלי הצליחו לקטוע רצף של שני הפסדים בעיקר בזכות 17 נקודות של וויל קאמינגס.

עוד בנושא

גביע המדינה: הפועל ירושלים והפועל תל אביב עלו לרבע הגמר
הפועל תל אביב: מקניל ניסה לתקוף את השופט והורחק, פרנקו ביקר את השופט
ראשון בגביע המדינה: מכבי תל אביב תנסה להימנע מסנסציה ברעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully