וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ירושלים והפועל תל אביב עלו לרבע הגמר

הקבוצה של מודי מאור יצאה מפיגור מוקדם וניצחה בחוץ את עירוני נהריה 74:90 בשמינית הגמר. החבורה של פרנקו גברה 60:74 על הרצליה. מקניל ניסה לתקוף שופט לאחר שהורחק. גם אילת בשלב הבא

ג'רל מקניל, הפועל תל אביב. מגד גוזני
ההשתוללות שעלתה למקניל בהרחקה/מגד גוזני

שלב שמינית גמר גביע המדינה יצא היום לדרך עם שלושה משחקים: פינליסטית העונה שעברה הפועל ירושלים ניצחה בחוץ את עירוני נהריה 74:90 ועלתה לרבע הגמר. הפועל תל אביב העפילה לסיבוב הבא עם ניצחון 60:74 על בני הרצליה. אריק שיבק רשם בכורה מאכזבת על הקווים של הרצליה וג'רל מקניל מהפועל תל אביב הורחק והיה קרוב לעימות פיזי עם השופט. גם הפועל אילת עלתה לסיבוב הבא עם 67:95 קל למדי על מכבי רחובות מהליגה הלאומית.

רפי מנקו, הפועל תל אביב, שון דאוסון, בני הרצליה. מגד גוזני
שון דאוסון שומר על רפי מנקו. זה לא עזר להרצליה/מגד גוזני

בני הרצליה - הפועל תל אביב 74:60

האדומים סימנו וי על המפגש מול היריבה מהשרון והעפילה לסיבוב הבא עם ניצחון 60:74. מנגד, גם הבכורה של אריק שיבק על הקווים של בני הרצליה לא הצליחה להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים, עד שהרצליה נתקעה, הפועל תל אביב רצה בהנהגת טוני גפני ותומר גינת וחגגה את הניצחון.

אבל אצל האדומים כרגיל אי אפשר בלי רגעי מחלוקת. ג'רל מקניל הורחק לקראת סיום הרבע הראשון. הגארד ישב על הספסל, העיר לשופט, ספג עבירות טכניות והיה קרוב לעימות פיזי איתו. מבחינת האדומים בהחלט אפשר היה להימנע מאירוע מביך שכזה. מאט האוורד הוביל את הפועל תל אביב עם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים. אדריאן בנקס הוסיף 12 משלו. 19 של ג'ף אדריאן לא הפסיקו להרצליה.


מהלך המשחק:

האדומים פתחו טוב יותר ושלשה של תומר גינת קבעה 6:12 להפועל תל אביב. לקראת סיום הרבע האורחת נחלשה, הרצליה נכנסה לקצב ועברה להוביל. ג'רל מקניל מהפועל תל אביב הורחק 40 שניות לסיום הרבע. זאת אחרי שהעיר לשופט כשהיה על הספסל, ספג עבירות טכניות ולבסוף גם ניסה לתקוף את השופט פיזית. התוצאה לאחר עשר הדקות הראשונות: 16:19 להרצליה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תקציר: עירוני נס ציונה - נס ציונה. מגד גוזני
בהמשך אולי יהיה יותר טוב. אריק שיבק/מגד גוזני

בפתיחת הרבע השני הפועל תל אביב החזירה לעצמה את היתרון ומהלך של סל ועבירה של מאט האוורד קבע 19:23 אדום. הרצליה לא אמרה נואש ומהלך של סל ועבירה של ג'ף אדריאן הוריד את ההפרש האדום ל-26:28 בלבד. עד למחצית הקבוצה מהשרון שבה להוביל: 34:35 להרצליה במחצית.

דני פרנקו, הפועל תל אביב. מגד גוזני
עלה לשלב הבא. דני פרנקו על הספסל האדום/מגד גוזני

הרבע השלישי החל בבליץ של הפועל תל אביב ששוב החזירה לעצמה את היתרון. שלשה של טוני גפני העמידה את התוצאה על 35:39 לאדומים. הפועל תל אביב המשיכה לשלוט כשליי אפ של תומר גינת העלה את החבורה של פרנקו ל-44:51. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 50:56 להפועל תל אביב.

הקהל של הפועל תל אביב, אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
צבע אדום. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

בתחילת הרבע האחרון שתי הקבוצות לא הצליחו לקלוע סל במשך שתי דקות. טוני גפני קטע את המעצור עם דאנק שהקפיץ את הקהל של הפועל תל אביב בדרך ל-50:58. שתי קליעות עונשין של תומר גינת נתנו לאדומים פער דו ספרתי - 50:60. אבירם זליקוביץ' הגיב בג'אמפ לזכות הרצליה, אבל שלשה של מקי מן העבר השני וזה כבר 52:63 להפועל תל אביב. סל של רפי מנקו קבע 56:70 לאדומים. מזה הרצליה כבר לא חזרה והפועל תל אביב חגגה ניצחון: 60:74.


קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדריאן 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, אבירם זליקוביץ' 10 נק', דומיניק ארצ'י 8, טום מעיין ומייקל אפבראה 6 כ"א, טוריאן גרין 5, שון דאוסון 4, טים קמפטון 2

קלעו להפועל תל אביב: מאט האוורד 14 נקודות ו-13 ריבאונדים, אדריאן בנקס 12 נק', טוני גפני 11 (4 מ-8 מהשדה), רביב לימונד ותומר גינת 10 כ"א, רפי מנקו 9, טיי מקי 6, ג'רל מקניל 2

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לירון מולדובן
עבר בהצלחה את המוקש עם 10 נקודות. אפיק ניסים/לירון מולדובן

מכבי רחובות - הפועל אילת 95:67

מוליכת הליגה הלאומית הצליחה לתת פייט לקבוצתו של שרון דרוקר רק במשך רבע אחד. אחרי רבע ראשון שהסתיים ב-24:24 הקבוצה מליגת העל לא הביטה לאחור ודהרה אל הניצחון 67:95 ולכרטיס לרבע הגמר. הפועל רחובות של אבנר יאור באמת ניסתה אבל פערי הרמות עשו את שלהם.

מהלך המשחק

אילת פתחה את המשחק בהתלהבות וסל של עמית שמחון העלה את החבורה של דרוקר ל-4:11. אבל רחובות אותתה שאין בכוונתה לוותר ושלשה של גור פורת הוותיק הורידה את ההפרש האילתי ל-16:18 בלבד. סל של ינעם אירם עם סיום הרבע קבע תוצאה הכי צמודה שיש: 24:24.

בפתיחת הרבע השני אילת שוב לחצה על הדוושה ושלשה של דרווין קיצ'ן העלתה את נציגת ליגת העל ל-30:35. החבורה של דרוקר המשיכה להעלות קצב ושלשה של ג'ורדן לויד העלתה את אילת ל-34:46. במחצית הובילה אילת 36:54. ברבע השלישי אילת סגרה לחלוטין את המשחק עלתה לפער שנע סביב ה-30 הפרש. בסיום הרבע החבורה של דרוקר הובילה 45:76. הרבע האחרון התנהל לפרוטוקול בלבד. תוצאת סיום: 67:95 להפועל אילת.

קלעו למכבי רחובות: אלונזו קולמן 21 נקודות, מרכוס רלפורד 15, דולב דרפיץ' ואליאב אוחנון 6 כ"א, עידן בן הרוש ותור שרעבי 5 כ"א, גור פורת ויבגני חולודוב 3 כ"א, ינעם אירם 2, קובי חסון 1

קלעו להפועל אילת: עמית שמון (6 מ-10 מהשדה), דימיטריוס טרידוול וג'ורדן לויד 15 כ"א, מייק רוסריו 14, אפיק ניסים 10, דרווין קיצ'ן 8, אייזק רוזפלט 4, עמית ביר כץ 3, דניאל ראובן 2, עמית עבו 1, רועי אינדיק שיחק ולא קלע

קורי וובסטר, עירוני נהריה, בר טימור, הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
קורי וובסטר מול בר טימור/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - הפועל ירושלים 90:74

הפועל ירושלים הוכיחה שהיא יכולה לנפק הצגה גם ללא אלן אומיץ', ריצ'ארד הוואל ואוסטין דיי שנשארו מחוץ לסגל. האדומים התייצבו למשחק חוץ בנהריה, ניפקו תצוגה התקפית ועלו בצורה קלה למדי לרבע גמר גביע המדינה עם ניצחון 74:90. בכך השיגה ירושלים נקמה ספורטיבית על ההפסד לנהריה בגמר גביע ווינר טרם פתיחת העונה. הקבוצה הצפונית דווקא פתחה טוב והובילה 9:21 בתוך הרבע הראשון.

אבל אז יותם הלפרין התעורר וב-18 נקודות עד למחצית (היו לקפטן האדום 20 בסיום) הטיס את ירושלים ליתרון מבטיח. במחצית השנייה ירושלים בלמה את ניסיונות הקאמבק של הקבוצה הביתית וחגגה העפלה לשלב הבא. רולנד רוברטס סיים עם 14 נקודות ו-12 ריבאונדים למנצחת וראוי למילה טובה על המאמץ הקבוצתי שהפגין. 18 של וובסטר לא עזרו לנהריה.

בסיכומו של דבר קצת נחת בעיצומה של עונה לא פשוטה למודי מאוד ומיקי גורקה. נהריה, מנגד, יוצאת מהמשחק זה מאוד מאוכזבת לאחר שסיימה את דרכה בגביע באולמה הביתי.


מהלך המשחק:

נהריה פתחה את המשחק בהתלהבות גדולה ושלשה של אלכס יאנג אחרי אסיסט של יפתח זיו העלתה את הלבנים ל-9:16. עוד שלשה של הרצליה, הפעם של קורי וובסטר הטיסה את הקבוצה הביתית ל-9:19. יותם הלפרין במהלך גדול של שלשה ועוד נקודה מהעונשין הוריד ל-16:22 לזכות נהריה. עוד שתי נקודות של הלפרין קבעו גם את תוצאת הרבע: 18:22 בלבד לנהריה.

איגור נסטרנקו, עירוני נהריה,. אדריאן הרבשטיין
איגור נסטרנקו מנסה לייצר התקפה/אדריאן הרבשטיין

בפתיחת הרבע השני הריצה של ירושלים נמשכה ושלשה של קינזי קבעה 22:24 אדום. אריק אלפסי הזעיק פסק זמן אבל זה לא עזר. ירושלים השלימה ריצת 0:20 בתוך 5 דקות ועלתה ל-22:29. הריצה המטורפת של ירושלים אמנם נעצרה, אבל גם נהריה לא הצליחה לנפק סלים והאדומים הובילו 29:38 שלוש דקות ו-20 שניות להפסקה. שלשה של יאנג לזכות נהריה הורידה את שתי הקבוצות להפסקה ב-36:47 לזכות ירושלים. יותם הלפרין סיים את 20 הדקות הראשונות עם 18 נקודות.

יותם הלפרין, הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
נתן יופי של משחק. יותם הלפרין/אדריאן הרבשטיין

פתיחת הרבע השלישי לא בישרה אף היא טובות לנהריה. ליי אפ של רולנד רוברטס הטיס את האדומים ל-38:55. אלפסי הזעיק פסק זמן אבל סטרטוס פפרגולו לא התרגש ושלשה שלו העלתה את ירושלים ל-40:58. שלשה של קורי וובסטר לזכות נהריה נתנה זיק של תקווה ללבנים, אבל בר טימור הגיב בשלשה משלו מנגד ובבפרש הירושלמי שוב עלה ל-18.

בשלב הזה נהריה התאוששה ושלשה של סטו דגלאס מהפינה הורידה את ההפרש האדום ל-57:69 ושוב העניקה זיק של תקווה לקבוצה הביתית. אבל כמו פעמים רבות במשחק הזה ירושלים הגיבה מהר בדמות שלשה של יוגב אוחיון וההתלהבות הביתית שוב הצטננה עד מאוד. התוצאה בסיום הרבע השלישי: 58:73 להפועל ירושלים.

ליאור אליהו, שחקני הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
קצת נחת. שחקני הפועל ירושלים/אדריאן הרבשטיין

האדומים פתחו את הרבע האחרון עם סלים של קלין לוקאס וליאור אליהו ועלו ל-58:78. מזה נהריה כבר לא ידעה לצאת ועל הפרקט התנהל גארבג' טיים ממושך. תוצאת סיום: 74:90 לזכות ירושלים שעולה לסיבוב הבא. נהריה מודחת מול הקהל הביתי.

ג'רום דייסון, הפועל ירושלים,. אדריאן הרבשטיין
דייסון בדרך לסל של נהריה/אדריאן הרבשטיין

קלעו לעירוני נהריה: קורי וובסטר 18 נקודות (7 מ-14 מהשדה), טיירון נאש 15, אלכס יאנג 14, סטו דגלאס 9, יהונתן שולדברנד 7, איגור נסטרנקו 6, ג'מאל סמית' 3, זיו בן צבי 2, יפתח זיו שיחק ולא קלע (0 מ-4 מהשדה)

קלעו להפועל ירושלים: יותם הלפרין 20 נקודות (18 במחצית הראשונה, 6 מ-8 מהשדה), קלין לוקאס 15, רולנד רוברטס 14 נקודות ו-12 ריבאונדים, ג'רום דייסון 12 (2 מ-4 לשלוש), טרנס קינזי 10, ליאור אליהו 6, יוגב אוחיון ובר טימור 5 כ"א, סטרטוס פפרגולו 3

תגובות: הפועל ירושלים - עירוני נהריה. צילום: אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
נמשחק שהוא ירצה לזכור. הלפרין/אדריאן הרבשטיין, צילום: אדריאן הרבשטיין
שחקני עירוני נהריה,. אדריאן הרבשטיין
אפשר היה יותר טוב. שחקני נהריה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully