וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי ספרטה פראג: "אחד מבין בן חיים, ביאביאני ויאנקו צפוי לעזוב"

דניאל קרטינסקי ניצל את הפגרה בליגה הצ'כית ודיבר על האכזבה מקבוצתו והרצון להחזיר מעט מהכסף שנשפך בקיץ, אך רמז: "משוכנע שלפחות לאחד מהם יש את היכולת להיות שחקן מפתח"

אימג'בנק GettyImages

הליגה הצ'כית נמצאת כעת בפגרה, ואחד מבעלי ספרטה פראג, דניאל קרטינסקי, ניצל אותה כדי להתראיין לתקשורת המקומית. קרטינסקי דיבר על האכזבה מיכולתה של הקבוצה, שממוקמת במקום החמישי בליגה הצ'כית כשהיא רחוקה 18 נקודות מהמוליכה, ויקטוריה פלזן. הבעלים דיבר גם על מדיניות הרכש וסיפר בגלוי על האכזבה הרבה משחקני הרכש היקרים מארק יאנקו, ג'ונתן ביאביאני ושחקן הכנף הישראלי טל בן חיים.

בתקשורת הצ'כית מדווחים שכדי להחזיר את ההוצאות היקרות בקיץ, ישנו סיכוי שאחד מהשחקנים או אפילו שניים מהם יעזבו בחלון ההעברות של ינואר. "אני משוכנע שלפחות לאחד מהם יש את היכולת להיות שחקן מפתח בספרטה", אמר קרטינסקי, אך לא ברור למי מבינהם הוא רמז. בן חיים שותף העונה עד כה ב-13 משחקים בכל המסגרות במדי ספרטה בהם בישל פעמיים אך לא כבש.

בעניין אחר, הבעלים סיפר שהקבוצה תמנה את תומאש רוזיצקי, שפרש ממשחק פעיל, לעוזר על הקווים של המאמן האיטלקי אנדראה סטראמצ'יוני. "יכול להיות שזו הייתה טעות למנות מאמן זר ללא כל עזרה של איש מקצוע מקומי. אנחנו לאט לאט מתקנים את הטעויות. אנחנו נחפש חיזוק נוסף בינואר, אנחנו יודעים שיש לנו בעיות. אנשי המקצוע שלנו מסתובבים בכל אירופה במטרה להשיג את השחקנים הנכונים והתחלנו כבר שיחות עם חלק מהם".

עוד בנושא:

טל בן חיים ברשימת הפלופים בצ'כיה: "הוא נראה מוזנח פיזית"
"אולי טל בן חיים חשב שהוא יבוא לפה ויהיה כוכב בלי לעבוד קשה"
"טל בן חיים אגואיסט, לא האמנתי שספרטה פראג קנתה אותו"

שחקן ספרטה פראג טל בן חיים. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
האם הבעלים התכוון אליו? טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully