וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד עוקבת מקרוב אחר מצבו של דיאנדרה ג'ורדן

בארצות הברית טוענים שסגנית האלופה עשויה לנסות לצרף את סנטר הקליפרס בטרייד. פול ג'ורג' עדיין לא מרים ידיים, שארלוט עשויה לוותר על באטום, טורקיה דורשת עונש מאסר לקאנטר

צילום: נועם אשל, עריכה: מתן חדד

אחרי שפתחה את העונה בצורה מאכזבת, חזרה לעצמה קליבלנד ועם מאזן של 9:23 היא שנייה במזרח, מרחק 2.5 ניצחונות מבוסטון. עם זאת, הקאבס צפויים לנסות לחזק את הסגל לפני סגירת חלון הטריידים בפברואר, ואחד השמות שנמצאים על הכוונת הוא זה של דיאנדרה ג'ורדן. "הם עוקבים אחר המצב שלו מקרוב", נכתב בארצות הברית.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של ג'ורדן מוזכר בהקשר של קליבלנד. אם וכאשר תצא לפועל עסקה, ניתן להניח שהקליפרס ירצו בתמורה את בחירת הדראפט הקרובה של ברוקלין בתמורה לסנטר שמעמיד העונה ממוצעים של 11.1 נקודות ו-14.8 ריבאונדים למשחק. בקיץ עתיד ג'ורדן להפוך לשחקן חופשי, והוא מצפה לחוזה חדש של למעלה מ-100 מיליון דולר.

עוד בנושא:

לילה ראשון בלי אבא: מעקב הסופר טימס על גולדן סטייט נטולי סטף קרי
גולדן סטייט הודיעה: סטפן קרי לא ישחק מול קליבלנד בחג המולד
מילווקי ניצחה את קליבלנד במותחן, כמעט טריפל דאבל ליאניס אנטטוקומפו

שחקן לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן. GettyImages
הקליפרס יפרקו את החבילה? ג'ורדן/GettyImages

עוד ברחבי הליגה

* אם אוקלהומה סיטי תחליט לשלוח את פול ג'ורג' בטרייד, "מה שיותר ויותר אנשים חושבים שיקרה", כך על פי דיווחים בארצות הברית, זה לא יקרה עד סוף ינואר, על פי אתר Basketball Insiders. ב"בליצ'ר ריפורט" נכתב: "הת'אנדר עדיין לא גילו רצון לפתוח בשיחות על טרייד". ג'ורג' עצמו עדיין מאמין שאוקלהומה סיטי יכולה לצאת לדרך חדשה: "אני לא מרים ידיים. אני רוצה לתת כל מה שיש לי ולראות לאן אפשר להגיע".

* גם שארלוט צפויה להיות אקטיבית בחלון הקרוב ולנסות לוותר על אחד החוזים הגדולים שלה. שני המועמדים לעזוב הם ניקולא באטום ומייקל קיד גילכריסט.

* על פי דיווחים בטורקיה, התובע המחוזי מעוניין בעונש מאסר של ארבע שנים לשחקן ניו יורק ניקס אנס קנטר, שהעליב את הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן בסדרת ציוצים בין מאי ויוני של השנה שעברה. לפני כחצי שנה עוכב ברומניה ודרכונו הטורקי הוחרם, לפני שהצליח לשוב לארצות הברית בהתערבות הרשויות האמריקאיות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
לא מרים ידיים. ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully