וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הודיעה: סטפן קרי לא ישחק מול קליבלנד בחג המולד

הכוכב הפצוע של האלופה יחמיץ את הקרב הגדול בשחזור גמר ה-NBA. ובינתיים בקליבלנד: הקבוצה מעודדת למרות ההפסד למילווקי, בשורות טובות מכיוונו של אייזיאה תומאס

צילום: נועם אשל, עריכה: מתן חדד

אכזבה לגולדן סטייט, ולכל חובבי ה-NBA: כוכב הווריירס סטפן קרי לא יהיה כשיר למשחק של האלופה מול קליבלנד בערב חג המולד, כשהוא עדיין סובל מפציעה בקרסול. הלילה גולדן סטייט הודיעה שקרי נבדק מחדש, ועל אף שמצבו משתפר, הוא ייבדק שוב רק בשבוע הבא ועד אז יושבת, דבר שימנע ממנו לשחק מול הקאבס בשחזור גמר ה-NBA מהעונה שעברה.

קרי נפצע בקרסול במשחק מול ניו אורלינס ב-4 בדצמבר. גולדן סטייט (6:24) ניצחה חמישה משחקים ברציפות בלעדיו, ותשעה ברציפות בסך הכל. בשורות האלופה עדיין פצועים דריימונד גרין (כתף ימין), שון ליבינגסטון (ברך ימין) וזאזה פאצ'וליה (כסף שמאל) וכולם בספק למשחק הלילה מול ממפיס.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יחמיץ את המשחק המסקרן. קרי/GettyImages

* קליבלנד הפסידה הלילה 119:116 למילווקי וספגה הפסד שני בלבד ב-20 משחקיה האחרונים. הקאבס כבר פיגרו ב-20 הפרש ברבע האחרון, השליו ריצת 0:19 (כשלברון על הספסל) וכבר עלו ליתרון, אבל איבדו אותו בסיום, כשבמהלך האחרון לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו נאבקים על כדור, והיווני זכה וקלע סל מכריע 5.9 שניות לסיום. לברון סיים עם 39 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל גם הוסיף 7 איבודים וקטע רצף של שלושה משחקים עם טריפל דאבל.

"לא ננצח את כל המשחקים", אמר לברון אחרי ההפסד, "הגענו למשחק הזה עם שמונה הפסדים העונה. אי אפשר לנצח את כל המשחקים, אבל אתה מנסה להשתפר יותר ויותר. אני חושב שברבע האחרון הצלחנו להרים את עצמנו ולעשות את כל מה שלא עשינו לפני כן והדברים הלכו לכיוון שלנו. זאת עונה ארוכה". לברון התייחס ליריבה, ואמר: "אני מכיר את החבר'ה האלה, ניצחנו אותם כבר פעמיים העונה, בבית ובחוץ, כך שהם עלו עם מוטיבציה מיוחדת".

למרות ההפסד, בקליבלנד מרוצים מאוד מהנחישות והאופי של הקבוצה, שחזרה מפיגור תחת הנהגתו של דווין וויד, שעלה מהספסל וברבע האחרון קלע 9 מה-14 שלו והוסיף 2 חטיפות ומהלכים נהדרים. "בדיוק בשביל זה הוא פה", אמר לברון על חברו, "הוא המנהיג של החטיבה השנייה, זה לוקסוס שיש לך שחקן כזה שעולה מהספסל".

הקאבס כבר חזרו מפיגור 23 כשגברו על הניקס, ודי-וויד מסופק מהאופי של קבוצתו. "בשלושת המשחקים האחרונים שהפסדנו, בכולם היה לנו סיכוי לנצח, וזו הדרך שבה אנחנו רוצים לשחק, כשאנחנו יודעים שאילו היינו משנים כמה דברים קטנים היינו מנצחים". בשורה מעודדת אחרת בקליבלנד היא שאייזיאה תומאס ישחק עם קבוצת ליגת הפיתוח של קליבלנד, לקראת חזרתו הצפויה. בקבוצה מצפים בקוצר רוח לבכורה של הגארד, וקיוו שיצטרף לאימונים, אבל הקאבס ערכו רק שלושה אימונים בחודש האחרון בגלל עומס המשחקים, ומעדיפים שישתפשף בליגת הפיתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully